Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím Honzo, že by stálo za zamyšlení, jak je možné, že taková ve své podstatě nenáročná a "selsko-rozumová" kritéria nedokáže nikdo naplnit. Vždyť takový program pod názvem "Nebudeme se vám montovat do života" v podstatě nevyžaduje nic jiného, než aby příslušný politický subjekt nedělal nic a tedy se ani nemontoval lidem do života :-).

Měj se fajn.

2 0
možnosti

Díky za čtení. A je opravdu s podivem, že ještě žádní partajníci nepřišli na to, že nejlepší slib, je žádný slib. Proto mne nejvíc oslovilo Hnutí Ano, vytrollíme europarlament, které jediné přiznalo, že kandiduje hlavně kvůli těm prachům. To mě k volbám dostalo. A volili jsme je v městečku asi tři nebo čtyři a možná to byli moji příbuzní, kterým jsem se pochlubil:-) Díky za čtení

0 0
možnosti

Tak já v tom mám zcela jasno ! Podobně, jako kapitán Ořech, když byl přezkušován z politických znalostí ... !

Nevadí mi, že jsem rekordně daňově zabřemeněn od r. 2012., Podobně neřeším plyn - elektřinu - vodu - nájemné - potraviny - auta - služby - inflaci . To k životu vůbec nepotřebuji ! Já potřebuji tu Brokolici ! Tož zase podrahla ... !

Budu volit tu stranu - Hnutí, které u Brokolice zajistí její cenovou dostupnost ! Právě s ní, je mi lépe ... :-)

1 0
možnosti

Kpt. Ořech to po soudružsku teda uměl, horší už byly ty znalosti;-D Omlouvá ho jen to, že za doby PTP ještě nebyl zaveden VUML (aspoň si myslím). Ale, že bych si vybíral mezi Ořechem, Troníkem a Těrazkym, to asi ne. Kdyby se objevil nějakej Kefalín, tak možná. Děkuji za čtení a komentář:-)

1 0
možnosti

Cítím beznaděj, ale opravdu není z čeho vybírat ani na jedné straně a ani můj imaginární koník, který by splnil mé nejniternější tužby nedorazí. Baba neporadí a tak .......

2 0
možnosti

Rada existuje a je velice jednoduchá = Volte sám sebe ! Nespoléhejte na vládu a tuto zejména ! Maximálně se opřete sám o sebe - rozumně žít, hospodařit. Pak volte toho, který Vám to rozbije svými voluntaristickými vstupy - Co nejméně ! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik