Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Honzo, chystáš li se na "krok do neznáma," tak Ti držím všechny palce a přeju strašně moc štěstí.:-)

1 0
možnosti
JT

Honzo díky, zatím jsem byl "dítě štěstěny", tak aby se to neobrátilo:-/

1 0
možnosti
Foto

Já tohle moc dobře znám, takže držím palceR^

1 0
možnosti
JT

Představa 12 let je daleko děsivější než krok do neznáma, děkuji držení palců:-)

0 0
možnosti
JS

R^...zvyk, to je to nejtěžší na odpoutávání se. I když člověk ví, že už to dál nejde, zůstává ze zvyku, protože je na známém i když ne ideálním území :-)

2 0
možnosti
JT

Máš pravdu, je to zvyk. Mám tu ještě nějaké povinnosti, to nic nemění na tom, že odejít chci, současně se něco rýsuje a je to s "čekačkou" (na podzim). Takže je tu "časoprostor" k ukončení. Třeba si nadělím měsíc volna bez peněz a užiju si na rezervu:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik