Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jo, jo je to tak a letos jsme měli i dosti dešťové vody na zalévání výpěstků. Minulý rok se nějak nepovedla rajčata, letos si to vynahradila.

Jablek bude dosti, asi otestuji pálenici, bo matčino bude obsypaný..

A na podzim/zimu se příliš netěším, Covid ńabírá sil a jak to dopadne s teplem, to děsí asi nejen mě...

1 0
možnosti
Foto

Pane Korecký, nám se každý ro povede něco jiného. Loni se nám

rajčata také nepovedla, letos páda. Vařím rajskou - i s plněnými paprikami, zavařuji leča apod. Okurky, které manžel poctivě zaléval, už máme také ve sklenicích -a také kvašáky v kameninovém hrnci ve sklepě. Ty miluji. A také máme asi 25 sklenic červené řepy. (Aspoň máme v zimě co rozdávat). Ale výborná je je letošní rok na cibuli - a hlavně česnek. Tomu se tam na kopci u chaty dobře daří skoro vždycky. A také nějaké brambory, i když ne moc, jen ty skoré. Nedaří se ním tam leda květák apod., ten už nesadíme. Letos již máme pomalu sklizeno, jen nám se nám tam parádně kulatí dýně. Mrzí mě, že manžel nenasadil patizony, ty mám ráda - v trojobalu. Panu Tichému děkuji za krásný blog. KARMA. R^V

1 0
možnosti
Foto

Ale nám tu rostou houby, aniž jsem je sázel. Jakož i lesní jahůdky a pod. :-)

1 0
možnosti
JT

Poprvé jsme přijeli brzo, podruhé už pozdě, ale třeba se ještě letos potkáme;-)

0 0
možnosti
Foto

J30o69s98e77f 71B56á88r87t53a

30. 7. 2022 11:45

Taky sklízím, zrovna jsem dojedl slaďoučkou broskev ze zahrady.

1 0
možnosti
JT

my to máme opožděné, jak v nížině, tak v podhůří. Dali jsme na záhony kany a vedle jiřiny, tak kanám se daří v podhůří, v nížině nic moc, zato jiřiny doma kvetou a v podhůří už začaly vylézat. A pak něco plánujte;-D

0 0
možnosti
TG

:-)Je to opravdu radost něco si sám vypěstovat...a sklidit.

2 0
možnosti
JT

Ta sklizeň je vždy překvapivá, něco člověka zarmoutí, ale většinou potěší:-)

1 0
možnosti
JD

Přírda milostivá nebude. To je jisté. R^R^R^

3 0
možnosti
JD

Příroda!!! Omlouvám se.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik