Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D34a47v20i70d 77V65l38k

12. 4. 2018 19:02

Hezky napsané "předsedo":-)R^

1 0
možnosti
JS

Dík, JeníčkuR^

P.S.: pozdravuj Danu

2 0
možnosti
MB

Dříve jsem, považoval za mega strašnou práci sběr brambor - nekonečnost řádků pole , ohlý hřbet a nepříjemnost na omak. Podobně vykořisťování levné, dětské síly na otcově zahrádce. Sice mluvil o vitaminech rybízu - aby mou sklizeň následně kvasil ! Byl jsem zcela fascinován, když k němu přišli docela vzdělaní lidé, dlouze stáli a besedovali nad kompostem ! Co tam řeší - nad tou divnou hmotou - hlínou ? Čas se posunul. :-) Každá moje návštěva musí jít ke kompostu ! Popyšňuji se kvalitou, obrovským množstvím žížal - Tráva ze sekačky + dřevo piliny - dávají teplo, pak kamarádky rousnice (Lumbricus terrestris), mají úplný karneval ! Jako muž, i já rád pracuji se semenem ! Pravda, všechno se to nějak mění, tedy včera z loňských květin k plotu ! Hřbet již nebolí, oblafl jsem jej - plížím se po kolenou, (nechce se mi vstávat), posunuji se - nikoliv k jezeru, ale k našemu potoku ! Zajímavý, celoživotní objev ! Vždy jsem výhradně používal rukavice. Čím starším, přišel jsem na to, že nejlepší rukavice jsou vlastní holé ruce ! Ten dotek s divnou hmotou - již divný není. Naopak, svého druhu jde o nový druh jakéhosi spokojeného botanického orgasmu !

1 0
možnosti
JT

Na to nemám jinou odpověď jen R^R^R^:-)

1 0
možnosti
BK

Něžně a krásně napsáno... :-) lidé nějak neumí žasnout,třeba zrovna nad tou hlínou,která je velmi vzácná,proto by jsme jí neměli ničit chemií,ale přímo jí hýčkat..

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik