Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Skvělé čtení. Děkuji Vám. Jdu si Vás přidat mezi oblíbené blogery.

Je zde skupina lidí, kteří píšou skvěle, ale karmu i čtenost mají nižší. Skutečně to není jen o číslech.

0 0
možnosti
RE

Jo, mladý..... To je hrc, prc..a kde nic, tu nic!R^

1 0
možnosti
JT

a ve stáří jako když najdeš;-D, díky za kuk

1 0
možnosti
VF

Přišel k nám Mikuláš, dával mně dárky. "Jé, tati, kde byls?" Rodiče byli smutní, že to kouzlo nepůsobilo. Měli mít ale radost, že jejich čtyřletá dcera si všimla tatínkových pantoflí na světcových nohou.

Ten nejmladší v pěti letech vlezl čertovi do pytle "nic tam nemá" a vylezl.

Bylo těch příhod hodně, ale ani na moje kluky čert s Mikulášem nezapůsobili.:-)

3 0
možnosti
JT

A to jsem si včera po publikaci článku odskočil do kina na film Anděl páně 2, bylo to k tématu a laskavě vtipné děkuji za kuk.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak hezky jste tu lidovou písničku upravil! Díky za vtipný článek.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
JT

A to jsem tomu ještě nerozuměl...děkuji za čtení a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, úžasná vzpomínka!R^;-)

1 0
možnosti
JT

V mé paměti taková děravá, skoro vytěsněná, takže sepsáno na základě vyprávění dalších přímých účastníků.:-)

0 0
možnosti
JS

;-D:-)R^ s ovlivněným čertem jsem měla svou zkušenost taky, jen si vybavuju, jak na mě vyletěl, zabrblal a vykročil ke mě. Rychlost mého zdrhání asi předčila proslulé MIGy a já vlítla do koupelny pod židli a nemohli mě tam odsud dostat, protože jsem se jí držela jak klíště ;-)

Moc pěkné povídání, Jene, děkuji :-)

1 0
možnosti
JT

však takové plky potěší a co teprve reakce na ně, zdravím:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik