Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obávám se, že ti muži na premierskych postech již dávno nejsou sami sebou. Vlivem moci a tlakem médií či veřejnosti. Bylo by těžké vidět cokoli skutečného. Jinak hezké myšlenky 😊

1 0
možnosti
JT

Děkuji a naprosto souhlasím. Sám nevím, jak by to semlelo mě, jen vím, že po tom netoužím, rozhodně ne po tom vrcholu.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se odřízla. Přestala jsem se stýkat s lidmi, se kterými jsem se necítila dobře a vybírám si, s kým se potkám. Pro některé lidi to byl šok a myslí si, že jsem se zbláznila. Myslet si samozřejmě mohou, co chtějí.

1 0
možnosti
JT

U mě to prošlo určitou sinusoidou. Bylo zapotřebí se na čas odstřihnout, zpracovat si sám sebe, pak došlo časem k navázání nových známostí, poznání těch dřívějších a u některých i k obnovení kontaktů po čase. S tím, že jsem tou hlavní změnou prošel já, a pokud není ze strany druhých akceptována, jejich problém. Jiné je to v pracovním procesu (kolegyně a kolegové fajn), ale někteří klienti a sousedé jsou vyčerpávající, takže je potřeba se nabíjet, třeba i ve Vrchlabí, nebo aspoň s písní Vrchlabí na rtech

1 0
možnosti
ES
JT

Tušíte nejspíš správně

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik