Diskuse

Pět sloves

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, krása.

Jen mě napadá, že bych ráda ke konci života žila bez záporů, protože podvědomí, které jistě myslí vládne, přirozeně zápor neslyší a nepřijímá. Z toho plynou pro život člověka širokosáhlé důsledky. Mám vyzkoušeno, že když už všechno v sobě niterně přijímám, není nic, co bych chtěla "nemuset".

Život/vesmír sám mi k nohám posílá přesně to, co potřebuju. I když to někdy ještě bolí...😉

2 0
možnosti
JT

Chtít nemuset. To je hezké spojení. Musím zní tvrdě, mám (povinnost) je o něco měkčí, měl bych je ještě jemnější. Měl bych ještě pracovat vč. té otravující nesmyslné byrokracie, která k té práci patří. Ale nemusím se tím trápit, nemusím být první, kdo tu blbost bude řešit a nemusím se z toho dopředu podělat. Ono se to ještě může změnit a nakonec to nemusí ani být vůbec důležité. jsou věci, které změnit nemohu, ale jak na to budu reagovat už je moje záležitost.

2 0
možnosti
Foto

Pět slov: nemusím číst, ale chci. Díky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik