Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, na to ani nepomýšlej. Jinak půjdeš do kouta...za trest!

1 0
možnosti
JT

A klečet na hrách To jsem ještě nezkoušel. Hrách pěstuju a používám výhradně k jídlu

0 0
možnosti
JT

Jsem jako politici, také nedodržuji své původní sliby a jak říkával jeden z nich "jen idiot nemění své názory"

2 0
možnosti
Foto

Naši stařenka sú ročník 1896 a když slyšeli, že chce Honza Tichý z Benátek nad Jizerou přestat psát, vyjádřili se, že takový nápad je holý nerozum (přesněji řečeno použili slovo blbost).

3 1
možnosti
Foto

Jo, jo. Pracuje teď ve mně námět na jeden článek, který je o osobnostech v nás ukrytých. Ono je hodně zajímavé si upřímně odpovědět na otázku: Proč já vlastně píšu? Ale za mě, dokud nás to k tomu psaní pudí, ať je důvod jakýkoliv, máme to dělat. Jen to chce, aby v tom byl člověk opravdu vědomě. Nevadí napsat článek pro karmu, aby bylo ego spokojené, když jsem si toho vědomá. Ono je to hodně zábavné, když si to člověk uvědomuje. Já se sama sobě směju čím dál častěji, protože kolikrát předvádím opravdu velké kousky. "Jo, tak tuhle hru jsi zase rozehrála. Hezký pěkně, holka." Taky jsem chvíli přemýšlela, že už se na to vykašlu. Když mě pořád svrbí prsty. Chce se mi psát. A protože je to můj životní styl jít za tím, co mě volá, tak jdu.

1 0
možnosti
JT

Ego a duše, člověk a Vesmír Ať to uděláte nevědomě či vědomě, Vesmír si to "přečte" a nakonec Vám to v nějaké formě pošle zpátky. Naučilo mě to netlačit na pilu, nechat věci na proudu života, dávat si pozor, co si přeju a čeho se bojím, zkoumat to, s čím jsem v odporu a proč.

1 0
možnosti
Foto

V žádném případě, Honzo. I když nenapíšu do diskuze, neznamená, že to nečtu. Jen nemám pokaždé náladu se ukazovat, tak si jen soukromě čtu a přemýšlím.

3 0
možnosti
JT

Že bych úplně přestal veřejně psát, to nehrozí, jen jsem si to potřeboval srovnat v hlavě. A jak to píšu, tak na to přicházím. Tím hlavním je nějak se osvobodit ze svazující byrokracie. Ona je škodná, ale když ji neřešíte, bohužel škodíte hlavně sami sobě (buzerace, kontroly, postihy). A k té diskusi, kterou to začalo? Tu si čtu pod svými blogy, abych mohl případně reagovat (a někdy kupodivu není na co) a pod blogy, kde jsem reagoval sám a těch moc není. Díky Jarmilo za komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik