Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V sobotu se konaly nějaké akce, například Den jablek, a počasí k nim se náramně podařilo. Na zahradě ráda pracuji za horšího počasí. Prací se člověk zahřeje. Každé počasí je vlastně dobré. A víš, Honzo, co je na zimě nejlepší? Horký čaj u kamen a pak hlavně to, že po ní přijde jaro.

1 0
možnosti

Po zimě přijde jaro stejně jako podzim po létu. Jen si říkám, jestli nám ta příroda nějak nezkracuje ta přechodová období, tj. podzim a jaro. Léto bylo úspěšně prodlouženo a co ta zima, která přijde, bude také delší jako léto? Nejvíc je to stejně vidět na tom světle, na tom zkracování a prodlužování dne.

2 0
možnosti
Foto

V sobotu jsem byl v tričku v Edenu a včera odpoledne jsem zazimoval bazén. Ještě před tím jsem se v něm ale naposledy letos vykoupal. Teplotu vody jsem neměřil, ale vydržel jsem v něm poměrně dlouhou dobu, za kterou jsem vylovil všechno napadané listí... Na zahradě jsem pak chodil bez trička a ve slipech

3 0
možnosti

Byl by hřích toho nevyužít, byť už je pokročilé datum

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik