Diskuse

Loučení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připojuji se k ostatním a přeji, ať naleznete co nejvíce životní pohody. A smekám před Vámi, napsat tolik blogů zcela určitě nezvládnuR^.

1 0
možnosti

Je to tak, člověk má dělat to, co ho baví a uspokojuje. Ale je to škoda, Vaše texty jsem měl rád. Hodně štěstí R^.

3 0
možnosti

Nemůžete zde psát svobodně tak, jak byste si přál. Hodně štěstí. R^

1 0
možnosti
Foto

Nesnáším loučení... Neboj se, to neskončí... (Michal David).

Snad se, Honzo, vrátíš. Nevrátili se sem většinou ti, kteří umřeli. ̈

Ale Tvoje rozhodnutí odejít respektuji. Žádné duše se nemají zdržovat.

1 0
možnosti
Foto

I35v14o 11C29i24l78i80c40h

13. 3. 2023 8:08

Mnoho štěstí a díky za vše :-)

3 0
možnosti
Foto

Je to vaše svobodné rozhodnutí, kterému rozumím. Lepší než kdybyste byl odejit. Hlavní je, dělat co mne baví a nedělat co mne nebaví resp co nechci. Takže vám přeji to co přeji sám sobě. Hlavně zdraví a klid. Apropó pozdravujte v Benátkách nad Jizerou ;-)

2 0
možnosti
Foto

V Benátkách jsem byla jako dítě na prázdninách. Daleko od domova, bylo mi trochu smutno. Ale líbilo se mi tam, že u silnice (někde u hřbitova) jsem si mohla natrhat meruňky (u nás nemyslitelné, že by dozrály) a pak se mi líbilo koupání v Jizeře.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto chápu a zároveň věřím, že největší bouře přicházejí před změnou.

Vaše texty si určitě najdu.

https://www.youtube.com/watch?v=ptGFhxvsPT8

2 0
možnosti

Díky za naději, že se vrátíte. Přeji Boží požehnání a ať se daří.

1 0
možnosti
Foto

Hodně spokojenosti, ať už se vrátíte (doufám), či nikoli :-)R^

1 0
možnosti

Milý Honzo, tisícovka zdolána! (Už je to za náma!) Říkala jsem si, kdy bude ten Váš bonusový blog a co přinese... Máme to stejně, potřebujeme nový vítr a cestu sebrání... V Přeji krásnou plachetnici a bezva ženu po pravici. :-) Myšlenky jsme si předávali navzájem a dneska mi slovo loučení přineslo i dojetí. Hodně štěstí!!! :-)V

2 0
možnosti

Moc děkuji milá Evo a děkuji za Vaše laskavé články. V:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik