Diskuse

Hloupý Honza

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD
Foto

Karma. Demokratickém volby skončili. A volič, jako šašek "jeho veličenstva". Všechno předem perfektně připravené. Bohatí mecenáši, čiperní lobbisti, mohutná klaka novodobých "svazáckých" dobrovolníků. (I ti, co přišli blahopřát čekají za bukem s kytkou). Jenom přesvědčit ovčany - voliče, aby tam hodili to, to, co si vrchnost žádá. Povedlo se. Králík z l klobouku se stal prezidentem ČR. A bude se prý dobře vyjímat na známkách za 23Kš). Děkujeme vám voliči, zachovali jste se podle našich představ. Zato vám možná (v rámci zjednodušení) zvýšíme daně. A dál? Volby skončili , zapomeňte. ;-DA my, voliči? Tož " teď když už máme co jsme chtěli, do rachooty zvesela..." KARLE KRYLE, PROBUĎ SE... ;-(

0/0

doporučit

2.2.2023 11:42

reagovat

6 1
možnosti
KT

Na to, že vás volby a následný vítěz nezajímají a jdou zcela mimo vás, jste dosti aktivní a píšete už několikátý článek.

Divné, mě když něco nezajímá pouštím to z hlavy.

6 5
možnosti
JT

To máte pravdu a budu na tom muset ještě zapracovat;-) Když ono mě to zanícení ostatních tak inspiruje. Ale už nesměle vykukuje jaro a také se blíží má vysněná meta zde na blogu a to už dám pokoj ;-D

4 0
možnosti
IB
PC

Jene, bezkonkurenční, vynikající, naprosto skvělé!R^R^;-)R^R^

A to o té chytrosti a moudrosti tesat do kamene!V

9 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik