Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé je i to, že současná plejáda viróz (většinou nespecifikované, nejspíš převážně noncovid) má často u jinak zdravých horší průběh, než covid.

1 0
možnosti

Máte teď napilno, co? Také vám chybí nějaké produkty a řešíte čím je nahradit? Opravdu jen čumím, co lidí kolem mě je nemocných a říkám si, zda už to mám s tím pokašláváním a posmrkáváním za sebou, nebo mě čeká ulehnutí až se z toho všichni dostanou.

1 0
možnosti
Foto

O ty farmaceutické firmy bych si nedělal obavy, ty si nějak pomohou.

Ale jinak je dobře, že se svět vrací k normálu s tím, že v zimě prostě lidé bývají víc nemocní. Je to tak odjakživa, jen to nějak covidfanatici nechtěli pochopit.

3 0
možnosti

Z absurdity se vracíme k normálu a to je dobře, ještě bych to posunul k přirozenosti. Dovedete si představit, že by krachovaly lékárny a farmaceutům se krátily zisky, protože by o léky měl málokdo zájem? Právě protože je to sci-fi, také nemám o pharma firmy strach.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik