Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chodit pěšky? Víte, kolik bot prošoupete. A jejich výroba nechá za sebou uhlíkovou stopu horší než Trabant. Navíc chůze unaví, takže musíte doplnit kalorie. Čím? Jídlem! A produkce potravy je také neekologická, navíc budete vypouštět metan a CO2. ;-D

0 0
možnosti
JT

Vždycky je něco za něco. A něco ztratit může být i pozitivní, třeba kilogramy;-D

0 0
možnosti
Foto

Nebojte se, ono to přijde samo to "špórování". Laciná ruská ropa dojde rafineriím na území ČR za 100 dní a z té dražší odjinud z Tramtárie, může být benzín litr za 120 kaček. A takové ježdění už si fakt každý desátý setsakramentsky rozmyslí. A u elektřiny stačí v Česku pouze 2x nezaplatit účet a budete nemilosrdně odpojeni. Legrace skončila. ;-(

1 0
možnosti
JT

Cynik by řekl, že sranda teprve začíná. U individuální jízdy to je na každém, kdy ještě pojede a kdy už ne. Ale kde začíná ta cena, kdy zkrachuje většina dopravců? Nebo na co budeme jezdit, když budeme na suchu?

2 0
možnosti
MB

Můj nezapomenutelný rodič, motorista. Začal pověstným "Kozím dechem" a pořídil si motorku. Na té jsme odvozili v podstatě celý stavební materiál na chatu. Já seděl na prknech, petrolejová lucerna se kývala z nosiče s Příslušník SNB žasl. Řidič s cigárem v hubě- "Proč mne obtěžujete?, vezu dítě" :-( Procvaknutý j kupon doma zpětně vlepoval, neúspěšně...

Na dotaz- Proč si nekoupí auto? "Jsem chudoben, šetřím". Já ještě nechápal, že už si špóruje na to druhé ! Hospodář, nevydat se do mrtě. Zjev, legendárního stroje- Š 120L, zázrak ! Později na výletech si dal pivo."Vezmou ti řidičák! Nechť si jej vezmou, stejně je mi k ničemu" - A auto mi daroval ...

Pořídil jsem Renault Megane-neuvěřitelný pokrok. Přišel na to- Bez uplatnění odpisů do účetnictví, jde o dalšího drahého člena rodiny. Auto chápu jako spotřební předmět. Ono musí produkovat, minimálně zmírňovat finanční náklady. U živnostnění není co řešit. Jistě, pomocník celokufrových nákupů ušetření času. Pomoc imobilním ap., určitě.Pro zábavu ovšem? Šetřit jak?, i stojící v garáži žere prachy dále. (Amortizace, pojistky, gumy přehazování)...

Přišla doba-Daroval jsem dceři. Už si pořídila Hyundai i30, (vážně super) a otce sveze. Zejména, kdy má MHD i meziměstskou dopravu zdarma! Jde o zrak. Nejlépe to řeší sestra ženy, pečují o jejich mastku. I solventní, nicméně bez auta. Stále cestují - taxíkem! Říkají, že v součtu nákladů je to přijde nesrovnatelně levněji a hlavně jsou bez starostí ! Naprosto souhlasím. Auto je spotřební předmět ... :-)

2 0
možnosti
JT

Je to tak, člověk platí, ikdyž nejezdí. Je možné si auto půjčit či nechat se vozit. Zatím to zvládám a když jsem znaven nebo alkoholicky naladěn, pak může řídit manželka :-). Ale k stáru počítám, že se zhorší vnímání a zpomalí reakce, tak to nechám na mladších. Řízení i auto.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik