Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autorovi je možné doporučit, aby svého lehkého "bíbra" nechal volně splynout do rozměru, co nosil Krakonoš, čímž ušetří stovku za šálu a tuto může investovat do pořádné ušanky. ;-)

0 0
možnosti
JT

;-D děkuji za radu, ale šálu nenosím a ušanku také ne. Navíc Krakonošovy vousy by mohly v lese lehce přimrznout;-)

0 0
možnosti
RJ

Společnost postavená na nepřetržitém růstu si těžko může ordinovat nerůst. Nebo vlastně může? Může, jen to nebude fungovat.:-)

1 0
možnosti
JT

Ona ta konzumní růstová civilizace právě naráží na své limity. A jsou dvě cesty řešení dobrovolné uskromnění, nebo nařízené, zatím to vypadá bohužel na to nařízené.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik