Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Nádhera!

Je radost sýkory pozorovat. Vždy jen žasnu, jak rychle jsou schopné najít housenku.

Loni jsem pozoroval v lese u Znojma strakapoudy! Každé čtyři minuty byl v hnízdě jeden z rodičů s housenku v zobáku. Sledoval jsem to dvě hodiny!

Neskutečné.

Karma.

1 0
možnosti
JT

Budku ve výhledu nemáme, ale stromy u potoka s dutinami ano, je to sice na pohled dál, co nesou v zobáku nevidíme, ale frmol u děr (špačci) a vlez/výlez z dutiny (žluny) pozorovat můžeme:-)

1 0
možnosti
JT

J65i73r64i 62T71i97c54h43y

31. 5. 2022 16:08

Na youtube je mnoho videi o hnizdicich ptaccich v budkach. Je tam take jedno, kde autorka umistila na krasne zbudovanou budku kameru a zive filmovala deni od kladeni vajicek pres vyklubani az k odletu.

0 0
možnosti
JT

Tak s tím moc neumím, ale rád jsem se na to díval.:-)

0 0
možnosti
VF

Neměli jsme ptačí budku, ale dva parapety plné různého zní. Nedá se to slovy popsat, ale na jedné momentce jsme napočítali 50 ptáčků. Bydleli jsme přímo u lesa, takže v ptačím ráji.:-) Teď mně les chybí. Zahrádka nestačí.

2 0
možnosti
Foto

Pane autore, také jsem dříve (v mládí) několik budek pro sýkorky vyrobil a potom v naší zahradě pod jabloní u jedné z nich pozoroval ten cvrkot, když rodiče krmili omladinu sýkorky modřinky. Aby se časem nestalo, že by budku chtělo obsadit nějaké jiné ptactvo /než jsou malé sýkorky/, pro jistotu jsem každý vletový otvor budky vždy obložil plechem, aby si jej nějaký jiný větší pták nemohl oklováním zvětšit a s úmyslem si budku pro sebe obsadit. ;-)

3 0
možnosti
JT

Jako dítě jsem pomáhal dědovi, budku jsme dali na ořech a pozorovali. Většinou se střídali sýkorky a vrabci;-)

0 0
možnosti
PK

Jste šikulka, já z nedostatku času a šikovnosti se dlouhodobě poohlížím po nějaké již zhotovené, ale stále nenacházím to nej...

3 0
možnosti
Foto

Pane Korecký, nevím, jak daleko to máte, ale v Šumperku v obchodě pro zahrádkáře pojmenovaném po zvířátku, které ryje zahrádky, se zkuste zeptat po budkách pana Růžičky. Byl to myslivec a perfektně pracoval se dřevem - nejhezčí budky a krmítka, co jsem kdy viděla, vyrobené s přehledem ornitologa. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc hezký a zdravím tě:-)R^

3 0
možnosti
JT

Děkuji, zdravím též a snad zítra dám pokračování s jinými ptáčky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik