Diskuse

Krmítko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Jsem stále na chalupě. Potvrzuji to dříve psané. Báječné řešení, jak vypadnou trvale z paneláku. Styl života - být součástí přírody, nebojovat. Najít si to své a participovat. Už mám kámoše. Sýkorky dojídají 20 kg slunečnic. Lojové koule jako mucholapky. Fascinuje mne "Táta kosík", více chodí jako létá. Až do vzdálenosti 2m. Zcela znechuceně přelétne plot a zase pochoduje po břehu! Všude poházené drobné větvičky a smrčina. Neklamné znamení. Ptákům vyběhlo Stavební spoření - Řeší bytovou otázku, staví byty- 1+0. Známý tlukot křídel - 2 generace Hrdliček. Zajímavé, vyhledávají výhradně jehličnany. Příchodem do krmítka budí respekt okolí. I sranda, když jdu s kýblem sypat. Okamžitý ruch, zprávy jedou - "Ten dobrý člověk v brýlích, už nám zase něco nese" ! Opravdu, radost a paráda ... :-)

1 0
možnosti

O krmítku mi něco povídejte, koupil jsem jim slevněný pěkný ze 300 na kilo a půl, se stříškou, za půl sta kvalitní zrní či co, ptačí zob, a ani náhodou. Jediný co je zajímalo byly rozkrojený jabka na zemi na dvě půlky, ty spořádali vždy tak za dva dny, někdy i se slupkama.;-D

1 0
možnosti
JM

J69o25s32e56f 26M80i66k21e89l

20. 3. 2022 21:55

Za to "speciální" krmení je škoda peněz. Ztratí se z toho jenom slunečnice, zbytek, tj. skoro všechno, zůstane. Za podzim a až doteď už cca 50 kg slunečnice. Ještě, že tu mám poblíž družstevní prodejnu. Ale i tam je to už oproti loňsku o nějakých 25% dražší.

0 0
možnosti
TG

R^Zdravím Tě, Jene, a dík za krásné úlovky....

1 0
možnosti
JD

Dnes ráno jsem poslouchal a pozoroval žluny zelené! Překřikovaly se na půl kilometru.R^

1 0
možnosti
JT

Ty jsou hodně slyšet:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik