Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dokud se nemusí ze svého rozhodnutí zpovídat, vcelku normálně.:-)

2 0
možnosti
JT

Zpovídat sám sobě, svému svědomí, tomu rozumím. V budoucnu si mohu třeba vyčítat, že jsem se očkovat nedal, ale i očkovaný si může vyčítat, že se očkovat dal. Přejme si všichni pevné zdraví a něco pro to dělejme. Počítejme s důsledky svých rozhodnutí, nebojme se a nebojujme s "vyšší mocí":-)

2 0
možnosti
Foto

J97i69ř38í 93K80i79n11d56l

24. 10. 2021 21:58

Já v mém okolí žiji mezi neočkovanými. Od května chodím do hospod na koncerty, a hodně ven. Týdně ujdu tak 20 km, makám na zahradě. Prostě podle mé lékařky posiluji imunitu. Jinak palecR^R^R^

5 0
možnosti
JT

Děkuji za čtení a komentář. Venkov (čím dál od Prahy) je zkrátka přirozenější.

0 0
možnosti
RE

Honzo, píšeš to i za mě:-)R^. V běžném životě mimo internet zatím žádný konflikt.

5 0
možnosti
JT
VV

Take by mne to zajimalo.

Nekde jsem se totiz docetl, ze v sexualnim prumyslu musi byt ti herci ocipovani na stycnych mistech.

0 0
možnosti
VV

Sorry,

to patrilo pod blog pana Turnera.

I am very very sorry.

0 0
možnosti
MB

Pane Tichý, s tím dýcháním podle otužilce Hofa to nepřehánějte! Nevím, kolik informací a z jakých zdrojů jste před tím nastudoval, ale to hluboké dýchání není bez rizika.

https://codeoflife.cz/biohacking/wim-hof-metoda-a-jeji-potencialni-rizika/

Ono to není z hlediska biochemie tak jednoduché, jak si někteří propagátoři myslí a ty "povznesené" stavy mysli, ke kterým se dá hyperventilací dojít, jsou ve skutečnosti projevem boje mozku o kyslík.

Co se týče očkování, tak jsme na tom stejně. Vloni koncem jara jednodenní stav "něco na mě leze", to jsem zahnal horkým čajem a vypocením v posteli. Co to bylo nevím, testy se u mě nekonaly. Hadr na puse nenosím od půlky prázdnin, v hospodě po mě nikdo nikdy žádný papír nechtěl (pominu-li bankovky...).

Stálé zdraví!!!

4 0
možnosti
JT

Děkuji za odkaz, podívám se na to a nejspíš to nedělám tak perfektně, jak by se asi mělo, tu zádrž ve výdechu asi minutu nedávám, počítám rychleji;-)

0 0
možnosti
Foto

I28v75o 69C51i13l27i39c14h

24. 10. 2021 19:31

Souhlasím a samozřejmě karmuji!

6 0
možnosti
JT

Samozřejmě děkuji. Zdá se, že to spěje k tomu, že očkování rozhodně není jediná cesta (jen jedna z cest a není vhodná pro všechny) a není to žádná tečka. Ve vysoce proočkovaných zemích to stoupá také, až se rozšíří do maxima, pak poklesne, mezitím zaplní nemocnice a lidé budou umírat. Měla by to být normální respirační nemoc a tak by k ní mělo být přistupováno. Až zmizí jako hlavní téma z médií, časem na ni zapomeneme.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik