Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdravím, s fotopastí toho člověk objeví.......:-):-)

1 0
možnosti
JD

J74a47n 20D80o44u55š80e15k

23. 8. 2021 16:13

Připomnělo mi to když jsem se se svým psem prodíral vysokou trávou. Zvěř jako srny, zajíci nebo bažanti kupříkladu setrvávají na místě dokud si nejsou jistí, že jim hrozí bezprostřední nebezpečí. Tak jsem si hezky vykračoval a najednou šlápl do čehosi měkkého. Zprvu jsem si pomyslel to co asi každý z vás. Jenže desetinu vteřiny nato mi kolem krku projel parůžek řádné urostlého srnce. V mohutném skoku minul moji krční tepnu a monumentálními skoky mi zmizel z dohledu. řeknu vám, tehdy jsem si při setkání s mírumilovným býložravcem "nadělal" do kalhot.

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné. Párkrát jsem byl v pokušení dát sem fotečky důchů, ba i UFO. Běžně je snímají mé kamery. Jde ovšem převážně o hmyz, někdy třeba i kočky, či toulavého psa, či i jiné živočichy vč. lidí, resp. i světelné efekty v ,,infrasvětlu";-)

1 0
možnosti
JT

Třeba tomu "pokušení" ještě podlehnete a my uvidíme nevídané;-)

1 0
možnosti
Foto

I71v79o 44C15i30l76i72c36h

23. 8. 2021 11:15

Moc pěkné modelky se Vám tam producírují R^

1 0
možnosti
JT

Hodně je potkáváme i na živo, ale zachytit jdou jen občas a člověk musí mít po ruce přístroj. A na ptáky jsme krátký:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik