Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Letos máme sršně poprvé jinde, než v boudě na dřevo - obydlili ptačí budku ;-)

Takže bude méně obtížného hmyzstva v bažinách a není potřeba instalovat pasti z pivních lahví a kvasnic na jejich likvidaci :-)

2 0
možnosti
Foto

P.S.: Sršně nejsou agresivní jako vosy. Jenom jsou zvědavé a oblétávají člověky aby bylo jisté, že nejsou jedlí, ni borovicovití ;-D

0 0
možnosti
Foto

I49v35o 57C96i31l78i91c16h

30. 7. 2021 15:17

Super R^ Já před chvilkou na zahradě dořezal dřevo na opékání v krbu a už se moc těším na pivo :-)

2 0
možnosti

Ja nerezal, ale spekacky jsme opejkali na ohni jak to ma byt. A jeste podotknu ze vsechny mozne uzeniny dostanete po celem svete, ale spekacky jen v Cechach.

2 0
možnosti
Foto

Buďte rád, že to nebyly divoké včely. Náš (domácí) sršeň si klidně sedne na talířek, ukousne si z kolečka salámu a zase pokojně odletí. Jen je potřeba dát pozor, aby právě nepřistál na židli, na níž hodláte usednout.

R^

3 0
možnosti

Na tom talířku by mi ten jedinec také nevadil, ale padesát bych jich asi nezvládl;-D

1 0
možnosti
Foto

Od doby, co mě jako malého u Mácháče píchla do palce vosa, mám zejména před sršni hodně velký respekt. Jednou v dětství jsem kvůli sršnímu nebo vosímu hnízdu bez rozmyslu skočil s posedu, do kterého jsem chtěl vlézt, jenže k mé smůle se pod ním nacházela hromada kamení... Čili moje první sádra. Staré programy se těžko gumují, nicméně je to všechno příroda a ani by mě nenapadlo něco zabíjet (leda snad v sebeobraně). Teda kromě komárů – to strčím do zdi tu magickou vodičku, protože mi chtějí krást krev, na čemž jsme se tedy nedohodli (nehledě na to, že mě jejich pískot spolehlivě vzbudí třeba ve dvě ráno).

Já třeba ani nechápu, že je někdo schopen sedět v altánku na zahraně, a když mu na ruku přistane moucha, prostě ji zaplácne. Považuju to za velké nepochopení života, vesmíru a vůbec. :)

Jediné, co mi v tomto konceptu pokulhává, je to, že nejsem vegetarián (ačkoli upřímně masu moc nedám). Už kdysi jsem přestal jíst ryby, ale k tomuhle kroku jsem – čistě z praktického hlediska – asi ještě nedozrál. Ale to jsou všechno v podstatě jenom výmluvy.

Díky za blog.

1 0
možnosti

Už je to asi 15 let (možná víc), co manželku píchla včela do ruky a odvážel jsem ji do Jindřichova Hradce do nemocnice, od té doby trpí alergií na bodnutí. Osobně si myslím, že už to má vsugerované, ale faktem je, že ji tenkrát napuchla celá ruka, holt nějaké toxiny v tom žihadle jsou, ale možná jen ta včelka nasbírala pyl z nějakých chemicky ošetřených rostlin, to nevím. Ale její respekt a obavy chápu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik