Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No úplně bezvadný:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě dostalo! Paráda HiFi R^

1 0
možnosti

Třeba i osobně vyzkoušíš:-)

1 0
možnosti

Paráda! Užijte si to. R^:-)R^

Malinko odbočím. 29.6.(?) jsem do diskuse o Moravě napsala, že po té velké dřině si Podluží obleče kroje a připomene si i veselejší část života - hody. V neděli 25.7. se tak stalo. Děvčata a šohaji v Moravské nové vsi oblékli kroje, šli s muziků, aj na verbuňk došlo. Pak se šlo znovu pracovat. (Bylo to tak uvedeno v nedělních zprávách.) Čí sú hody - jejich!

1 0
možnosti

Ta Vaše odbočka mne opravdu těšíR^

0 0
možnosti

Zapomněl jsem tam dát díru, už napraveno. Estetičnu to sice nepřidá, ale dokumentuje to šikovnost bagristy (navíc blízkého souseda)

1 0
možnosti
Foto

I85v78o 89C95i45l24i29c93h

26. 7. 2021 10:39

Moc pěkné, chválím R^

1 0
možnosti

děkuji:-) PS: za vším hledej ženu;-D

2 0
možnosti

To je nádhera, to bych doma taky potřebovalR^:-)

1 0
možnosti

Chce to vhodný prostor, rozhodnout se pro to a samozřejmě peníze. I tak ale příroda nabízí dostatek ploch k vodním radovánkám:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik