Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co (zlaté) prasátko, co má takhle zuby? Už také přišlo? :-)R^

1 0
možnosti

Na prasátko si vystačím sám:-) a stopy po prasatech jsme nezaregistrovali

0 0
možnosti

Okolo nás pobíhají srnky, sem tam zajíc a možná, že v noci někdy k rybníčku v lukách i víly. Kdo ví...

1 0
možnosti
Foto

Víly? To máte pěkně odvázané dcerušky! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý úlovek. Moc hezký... :-)Rv

1 0
možnosti

Srnky nám nakukovaly přes plot. Chtěli jsme je nalákat do zahrádky, ale asi je někdo varoval, že otevřená vrátka jsou past. Ani kopýtkem k nám nevstoupily.

1 0
možnosti

Když tam plot není a nebude?;-D, máme jen přirozené hranice (silnici, potok, konec lesíka) a kousek plotu s dřevěnou závorou přes příjezdovou cestu, to se dá obejít (zvěř), nebo si i otevřít. Pokud si někdo otevřel, nakonec i zavřel, ale nejspíš tam nikdo z lidí nebyl, na fotkách jsme jen my jak odjíždíme a přijíždíme, nikdo jiný:-).

1 0
možnosti

Vypadá to krásně.

Jenže ožírají stromky.

Ožrali, stromek přežil, dal jsem pletivo kolem kmene, ráno místo stromku díra-vyválel se divočák.

0 0
možnosti

Dali jsme nové túje, když jsme po čase přijeli, jedna byla vyvrácená, obě ožrané, ale na fotopasti nic, jen po jedné tmavé fotce, kde nebylo nic poznat, jsme tu vyvrácenou už na další fotce neviděli. Faktem je, že rostliny docela rychle regenerují, ale už dost těch náchylnějších na okus máme obehnaných plůtkem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik