Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moment, a máte od té zvířeny potvrzení, že je můžete fotit? ;-D

2 0
možnosti

Vidíte, nemám. Příště vyvěsím pod fotopast formulář s čestným prohlášením k podpisu. Ale obávám se, že to budou ignorovat. Ostatně dosud jsem se domníval, že GDPR platí jen pro lidi;-D

2 0
možnosti

A ta Vaše past je na soukromém, nebo obecním pozemku? Já jsem při svých potulkách lesem už objevil 2. Byly u krmelců, takže nějací myslivci počítají svůj lesní dobytek. Za chvíli už člověk nebude mít při sr.ní v přírodě jistotu, že se mu někdo nedívá do pr.ele.

0 0
možnosti

To je na našem soukromém pozemku, mám to pro potěšení a abych viděl co tam mám za všechny možné zvířecí návštěvníky. Jinak svět je prošpikován fízlovacími kamerami, technickými hlídači zapnutých mobilů ... není úniku a asi ani v lese.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik