Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zatím jsem neměl tu čest, ale vypadá to, že jsem o nic nepřišel.

1 0
možnosti

Stačily dva týdny a pochopil jsem, proč se Trump s redaktory z CNN nebaví.

3 0
možnosti

P61e79t93r 23S56k80á43c21e89l

17. 5. 2020 23:45

Silně levicový kanál, zdravého rozumu je nám třeba...R^

0 0
možnosti
Foto

J93o92s48e18f 14B37á86r23t61a

17. 5. 2020 16:50

U komerční stanice je zajímavé, že nejde o sledovanost. Jinak by se orientovala na zpravodajství, které tady chybí. Klon ČT24 tady určitě nechybí. Tak jako presidentské volby nevyhraje nikdo, pokud neosloví bývalé voliče Miloše Zemana, tak ani kopie zpravodajství typu 168 hodin nezíská sledovanost. Když nejde o sledovanost, tak si sami domyslete o co jde. Blogeři se tady nedávno dohadovali, zda jsou redaktoři tak blbí nebo to mají nařízené. O některých pochybovat nelze, avšak paní Hrdličková se vyjádřila přesně - dostala jsem to nařízené. Objektivního televizního zpravodajství se asi nedočkáme. Kdo chce se zorientuje na internetu. Že to jde i bez televizního zpravodajství jsem už také zjistil.

2 0
možnosti

CNN Prima news je takový Blesk v tv podobě. A dobyli to tím Show Timem, tedy drbnou.

Viděla jsem poprvé, tedy jednou...a dost.

Když muž sleduje zprávy na ČT, mám sluchátka, a z mobilu poslouchám hudbu.

Nebaví mě přesně to, co jsi uvedl, Honzo. Ani tady na blogu.

4 0
možnosti
Foto

Tak proč sem chodíte?:-/

0 2
možnosti

Naprosto presne! Vcetne toho, ze jsem prestal tu propagandu v televizi a na socialnich sitich sledovat.

Dekuji!-)

8 0
možnosti

L73e39o61n 33T55o12m62e31v

17. 5. 2020 13:08

Prima jela? U nás doma už dojela..... a to jsem před dávnými lety CNN obdivoval

6 0
možnosti

Každý člověk ,je nositelem nějakého názoru. Nic divného,( odraz rodiny tradic, poznání). Možno uznat, že pak osobně - Se žije i v pravdě ! Následuje jakési zazátkování - Vyhledávání všeho, co je v tom utvrzuje. Kolektiv na schůzích, médium, které k nim hovoří, klasika - "Tak pravil i Josef a Mařka to taky potvrdila" Je to prostě směroplatné ! ...

Občas zmiňovaný rodič, měl zvláštní úchylku. Přijel jsem a on mi předal fascikl. Novinových výstřižků článků, které jej zaujaly ! (Internet nebyl). Co hůře, ve své důslednosti pak na to zavazoval řeč a žádal diskusi ! Štvalo mne to, následně tomu přišel na chuť. Jinými slovy řečeno - Doba se tak zrychlila, že člověk se potřebuje orientovat. Tedy zdroje - Jakékoliv ! Nové studium Primy nic neřeší, potvrzuje opět mé poznání, že - Žádné médium není objektivní. Ruku na srdce, ani nemůže být. Zejména v době, kdy na trhu tvoří zboží, s cílem kupce ovlivnit. Cílem majitele pak ani nemusí být sama prodejnost - smyslem je vytvářet pro něj žádaný dojem, klima. (Mj. Soukup má s Barrandovem 6% sledovanost - i vyžije z reklam) ...

Jsem si vědom, že nesděluji vůbec nic nového. Každý člověk má v podstatě své možnosti - Zpochybňovat, klást si otázky a hledat odpovědi - argumenty. Anebo volit přístup Máni. Pak se mu potvrdí i to zřejmé - Máňa moc přehledu sice nemá, ovšem se jí zase lépe a pokojněji žije ! I V kolektivu je oblíbená,. ona nikdy dějiny nepřepisuje a režim neprudí ... :-)

0 0
možnosti

Také zpochybňuju, kladu si otázky a hledám odpovědi. Přehled lze získat nejen sledováním zpráv, lepší je z knih, z přednášek a poslechu inspirujících osobností. Pokud je (všeobecný) přehled nahrazen jediným správným pohledem, znamená to v lepším případě neznalost (poznání člověka nedospělo k jinému úhlu pohledu), v horším zaslepenost, způsobenou hloupostí, strachem, či vyčůraností. Zaslepení mohou mít i vymytý mozek. A co k tomu vymývání mozků slouží? Propaganda, šířená i televizními kanály. ;-)

2 0
možnosti
Foto

P93e53t84r 76H44a46n46n42i67g

17. 5. 2020 12:35

Návod. Odhlásit televizi. Neposlouchat ČRo Plus. Číst pouze knihy ( a to historií osvědčené)

3 0
možnosti

Žít sám, televizi nemám. Ale lépe se mi žije ve dvou, tak ji trpím, ale dívat se na ni nemusím.

0 0
možnosti

J15i29ř41í 29F45o48g45e48l

17. 5. 2020 12:35

Mě by zajímalo, když CNN Prima vysílá jen pro ČR, proč se její redaktorka ptá české ministryně anglicky?:-P

13 0
možnosti
Foto

A vy, když budete chtít vyzkoušet, jestli někdo umí anglicky, tak na něho budete mluvit česky?

0 4
možnosti

Vidím to dost podobněR^

14 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS