Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

S oblibou říkám, již zažil vše - s vyjímkou války a rozvodu. Evoluční sílu života - považuji za silnější té revoluční - Pak se tedy, opět projevila ! Neskrývám i určité překvapení, nikoliv nad výskytem Viru samotného - Jsem udiven rychlostí, jakou rozmetal to doposud navyklé ! Nevnímám to biblicky - Vnímám to i jako jako důsledek dosavadního. Jakási reakce nastřádaného . V jistém smyslu, se na to dá dívat i s nadějí ! Lze po epidemii pokračovat tkz. Postaru ... ?

Často píši o ztrátě instinktů. Po době dobré, přijde ta špatná. Že by se člověk - stát měl připravovat. Asi, by měl tvořit jakési rezervy (viz. Merkelová), umenšovat vše neproduktivní - STÁTNÍ MOLOCH ! - Úředníci, nyní zejména okolo EET, Účenkovky. Že asi nebude dobré vymýšlet 56 druhů pohlaví, sužovat to tvořivé byrem tabulek a Hlášení. Podobně, že asi nebude rozumné si rozbíjet to funkční - Automobilový průmysl a nutit lidem předražené elektrické vozidlo ...

Samostatnou kapitolo dobra, jsou Dotace. V jakém obrovském rozporu s postavením malých OSVČ a záhadně vystavěných privátních hotelů. Mluvím s kamarádem, majitelem CK - Je na mrtvici ! To se zase netýká např. ministra zemědělství a jeho přátel ! OSVČ dostane horko - těžko 15. 000 Kč - Státní úředník bez činnosti (EET), jede dále za 100 % svých příjmů ! Těch do očí bijících disproporcí je nekonečné množství - Nyní, jsou plně obnaženy, nesmyslné, nefunkční a parazitující na těle - Toho dnes nemocného ! = Tvořivých lidí, v těžkostech. S určitou nadějí, (pravda malou), vzhlížím k budoucnu - Docvakne to, někdy někomu ? ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik