Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je velká škoda, že admini blogu (podobně jako u fotografií, které jsou u blogů autorů něčím, co by se dalo nazvat "ilustrací pro oživení") nestanovili zásady používání pro použití odkazů rovnou také pro texty. Například já používám u perexů a na začátku textu svých článků fotografie buď svoje vlastní a nebo stažené ze serveru pixabay.com /jaké fotografie jsem u svého článku použil, uvedu vždy v jeho závěru/. Bloger vážně nemůže vědět, co pro adminy blogu iDnes znamená "velmi široký pojem důvěryhodný zdroj". Jednou jsem u jednoho svého blogu použil jako textový zdroj pro téma /ze kterého jsem čerpal další moudrosti/ odkaz na článek z "Parlamentních listů" - což bylo z mé strany velmi hodně špatné a můj článek byl z hlavní strany iDnes stažen na můj blog soukromý. Ovšem jednou jsem před několika lety ve svém článku, jehož tématem byly protiromské protesty, použil dokonce odkaz na článek ze serveru iDnes a to bylo opět velmi moc a moc špatné!! Podle textu zmíněného článku ze serveru iDnes ani tak nevadilo, že účastníci protestů si přáli "aby šli Cikáni do práce", jako spíše ta závažná okolnost, že demonstrující na protiromském protestu hajlovali. Admin iDnes na základě toho článku, přestože pocházel od redaktora iDnes vyhodnotil, že snad s hajlováním demonstrantů souhlasím a tento článek jako tematicky absolutně nevhodný z hlavní strany blogů iDnes opět stáhl na můj soukromý blog. Můj celkový počet stažených článků činí 4 /slovy čtyři/ a pokud bych se dopustil ještě takového prohřešku jednoho, bude mi zakázáno publikovat své články na hlavní straně iDnes navždy!! Bylo by proto mnohem jednodušší, kdyby administrátoři blogu iDnes v "Kodexu blogera" jmenovitý seznam nevhodných zdrojů pro používání textových odkazů rovnou uvedli. ;-O

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik