Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U těch intelektuálů, jak píšete, to nejspíš bude souviset se silným vychýlením směrem k egu.

Jinak doufám, že máte na yt zkouknuty Pjérovy přednášky. To je opravdu mana. R^

1 0
možnosti

Často píši, co chceme objevovat ? Již staří Řekové - Harmonie těla a ducha = Ideál člověka ! Čili člověk se skládá z hlavy - ducha + těla. Teď už jde pouze o to, kdo komu vlastně diktuje ? Velebit ducha je složité, nutno studovat číst - Zvelebit tělo je snadnější ! Obarvím si vlasy a nejlépe se otetuji ! Ha, už jsem jiný ! ...

Jako načínající otec jsem si fakt amater myslel, že dítě je jako nepopsaná - čistá kniha, bez řádků ! Ze ty řádky tam bude psát výchova a tak se utvoří příběh. Brzy jsem seznal omyl svůj - Tam už cosi je předtištěno ! Lenost, lhaní, sobeckost ! Kde se to tam vzalo - Od boha - ďábla, z genů rodičů ? (Bádám dodnes) .Zdá se, že v každém z nás je vkomponováno - Dobro + Zlo. Pak už jde o vývoj, příležitosti a to vložené. Model - Malá dcera upadla na náměstí. Dotaz, čí je to vina ? Chodníku, je hrbolatý ! Já hleděl ! ...

No a pak život samotný. Musím svého nadřízeného doprovázet neustále, i se s ním opíjet ! Pokud to dělat nebudu, bude jiný doprovazeč a já nepostoupím ! Těch poznatků je kopec. Nakonec se člověk propracuje. Že je asi dobré - být svým. Že se asi má opřít o svou hlavu a tělo mu poslouží. Má přece zdravé ruce. Že asi bude dobré, si vynajít jemu odpovídající přátele. Že asi bude dobré přijmout onen harmonický styl života. radovat se z maličkostí, z přírody a toho svého vytvořeného ! Že je dobré furt něco čít, cestovat, bádat si. Žádné dotace k tomu potřebné ani nejsou! Pokud si to člověk srovná, pak skutečně může zvolat - Ano, je mi pak - V životě skutečně lépe ! ... :-)

1 0
možnosti

R^ Přesně takhle, mluvíte (tedy píšete) mi z duše(K):-) Děkuji.

1 0
možnosti

J28o17s94e59f 63P16o75t40r

11. 12. 2019 18:20

Pane autore,

máte v tom trochu guláš. Vy nejste přesvědčen o své pravdě? Jste o ní přesvědčen. Ale jak můžete vědět, že je to ta pravá pravda? Zmiňujete pana Duška, který se všem ostatním jeví jako podivín - tak proč myslíte, že vy dva máte pravdu o které jste přesvědčeni?

Samozřejmě je chválihodné, že máte svojí pravdu a jste o ní přesvědčen, ale co když z hlediska druhých se jevíte přesně tak, jak jste to o těch druhých napsal :

"Nejvzdálenější jsou mi lidé přesvědčení o své pravdě. Lidé, kteří mají jasno a až často disponují černo-bílým viděním světa. U hlupáků mne to nepřekvapuje a ani jim to nemohu zazlívat. Ovšem u inteligentních intelektuálů si kladu otázku, proč jednají tak, jak jednají".

Protože, představte si, žijeme v demokratickém zřízení a zde má každý nárok na svojí pravdu a ten, který jinak smýšlející vylučuje, stává se potenciální hrozbou demokracie. Představte si, že každý hlupák a každý inteligentní intelektuál má právo na to, označit pana Duška a jeho následníky jako podivíny.

0 0
možnosti

Milý pane, je mi jedno kam si mne zařadíte a co si o mne myslíte, to je Vaše věc. A že jste si vybral zrovna pana Duška? Je to jenom osobní vyznání autora, který se zamýšlí nad tím, proč ho někteří lidé inspirují a jiní ne. A ikdyž mají třeba rozdílné názory, něco mají společného, co mne přitahuje a ti druzí mají také něco společného, co mne naopak odpuzuje. A co je pravda? Úhel pohledu odvislý od úrovně poznání. Narazíte na informaci, které se zdráháte uvěřit, protože je naprosto neuvěřitelná. Buď ji odmítnete jako nepravdivou, nebo připustíte, že to být pravda může, protože si poctivě přiznáte, že stejně nevíte. Pak se ukáže, že to co bylo nepravděpodobné, pravdou bylo a co s tím? Pokud dovedete přiznat chyby a to, že jste se mýlil, pak se s tím určitě smíříte líp, než když jste byl přesvědčený o opaku a tímto jste ztratil smysl života. Nelíbí se mi dogmata, fráze, zaslepenost - to je i to, že to musí být pravda, protože to psali v Respektu nebo v Blesku, říkali v ČT nebo Soukup, abych jako příklad uvedl ty nejvíc odvrácené strany. Jedna inteligentní vážená paní socioložka prohlásila, že se raději bude mýlit s Američany, než by měla pravdu s Rusy. Ale to bylo ještě před Trumpem. S ním se už mýlit nechtěla. Jinak děkuji za čtení a komentář.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS