Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bezvadná příhoda se zážitkem, včetně osobního vkladu - oceňuji ! Kdo nevešel do styku se zdravotně omezenými případy - rodiči, nemá ani představu ! Běžné pozvání mé matky, zrakově postižena, na oběd - Počínaje složitostí přepravy, konče kácející se sklenicemi na stole restaurace ! Přebalování tchýně, jako nemluvněte a nenápadné čichové vjemy v automobilu - Zda se náhodou zase něco neděje ... !

Opět ze života - Otec celoživotně bažil po Egyptu. Jako řádný synek říkám - "Již dostupné, koupím a prostě leťte" ! Cituji bonmotáře - "Víš Miroslave, tvůj návrh zajímavým, jest. I to oceňuji. Za předpokladu, že mne dokážeš přepravit s mým oblíbeným WC a postelí - Jsem ochoten o tvém návrhu uvažovat" ! Když mi to tak doslova sdělil, nechápal jsem ! Dnes, se na to již dívám úplně jinak ! (Nejeli nikam) ...

Nezapomenu na studia a předplatné divadla. Aby se chlapec i kulturně zvelebil ! Tak jsme se před představením zvelebovali na pivě. Hlediště příjemné, teplé a světla pohasínala. Tu z nenadání, mne necitlivě probudil jakýsi temný úder z pódia ! Zmateně mžourám, hle - Jakýsi vousatý stařec třímal mocný kyj ! Tím mocně udeřil, o prkna světa ! Spisovatel Vladislav Vančura, by se v brněnském divadle nestačil divit, jací tehdejší barbaři se tenkráte vůbec dostavili ! Jsem z klasiko generace - Co je z Ruska, to je podezřelé. Pravda, P. Čajkovský se svým jezerem a Labutí, je kámoš:-)

.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik