Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

o, nejlepší triky předváděl přece jenom Zeman. Jmenoval se ovšem Bořivoj. Člověk,kterého obdivovali - ! světově známí režiséři - Terry Gilliam, Tim Burton, Steven Spielberg nebo Charlie Chaplin. Úžasné, ve své době oslovil i výtvarníky Salvadora Dalího a Pabla Picassa ...(Zajímavé) !

Miloš si taky nevede zle. Kamaráda oslovuje - "Drahý Andreji" a iniciativně mu volá. "Tak co si dáme nyní - Abolici, nebo Brokolici" ? Ten Drahý, je zase skutečně drahý a těžko mu vyhovět. Nic nečte a nic se jej netýká. To platí - Nikdy, nikdy. Opakuji - Nikdy ! Pravda, všichni jsou slavní. Jak se to ovšem vezme, že ano. Ten Bořivoj, z toho až nepatřičně poctivě vyčnívá. Už jsme tomu odvykli ... :-)

1 0
možnosti
JT

Vidíte, Bořivoj Zeman, věrný divák jeho filmů a zapomněl na něj 8-o Asi ta infiltrace majorem Zemanem ;-D

1 0
možnosti
JV

Je to jednoduché

Miloš Zeman RvRvRv

Pavel Zeman R^R^R^

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JT

Vaše naprosto jasná orientace, z níž vyplývá i kterého Novotného a Hampla upřednostníte. U Zemanů, na rozdíl od Novotných a Hamplů, jasno nemám a ani jednoho neupřednostňuju, nehodnotím, jen konstatuji, že jeden je oblíbencem u "sparťanů" a druhý u "slávistů" a já radši "bohemku";-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik