Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Já jsem si zatím tužku s papírem nepořídil jako běžnou součást každodenního života, ale asi také na to jednou dojde.

1 0
možnosti
MB

Vzniká nová sorta lidí, už i moje žena ! Furt ji něco zvoní v mobilu - Připomínky ! Že si zase má něco připomenout - Tužku nepoužívá ! Ptám se jí, proč si to raději nezapamatuje - je to pohodlnější. Co bude dělat, až ji vypnout proud? Jakýsi nový proud je zde ... :-)

0 0
možnosti
JT

Tohle jsou " úsměvné kravinky", ale občas se může objevit i nápad, který třeba usnadní práci, vyřeší nějaký problém.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik