Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Popisované téma je věčné, skutečně výborně zachyceno v onom popisovaném klipu ! Osobně jsem se ustálil na pozici, že pokud budu kritizovat mládež - Potažmo kritizuji sám sebe ! Mládežníci jsou odrazem čeho ? To je tady někdo přiexportoval ? Podobně nesouhlasím s tvrzením, že - Je doba nová - jiná ! Jistě, jsou jiná data v kalendáři, nové pomůcky - objevy, to určitě. Jde mi ovšem o ten základo motiv - Kdo byl mladý - bude starý. Ten mladý vstupuje do života a prostě chce žít. Furt je nějaký režim, včetně nabízečů dobra. Pořád, má možnosti alternativ. Buď bude sám se sebou něco dělat - Nebo naopak nic a bude čekat na dobu lepší! Ba, i s bonmotem "Dobře už bylo", se dá přežívat. (Šílenství - Jarka to taky říkala a Josef potvrdil) ! ...

Takže asi bude lepší, aby mládežník byl aktivní a sám sebe na "Trhu života dobře prodal". No dobře a jak se to dělá, kde se to učí ? A už jsme u rodiny ! Výchova pak neprobíhá - "Všichni všeho nechte, sedněte si, teď budu chvíli vychovávat" ! Takže tradice, hodnoty, běžný model příkladu. Logicky tam potom patří i to mezigenerační prolínání. Je nemyslitelné, nestarat se o rodiče vlastní, nepodporovat je, podobně nebýt zapojen do nějakých dobro aktivit. Je to velice jednoduché = Pokud by se tak stalo, rodič vydává vlastní impuls - normativ těm mládežníkům ! Jak se následně mají chovat k němu samotnému ! Vůbec nemusí, protože nemá žádnou hodnotu ! Můj oblíbený bonmot vlastní - "Není špatných dětí, (mládežníků) - Je pouze špatných rodičů". Furt dokola - Škola učí - Rodina vychovává ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik