Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jane zdravím, stárneme a pak jsou i nové objevy ! Návštěvy Domovy důchodců, fakt bezva, protože se tam člověk cítí jako výrostek ! Zítra, jedu na oslavy tchýně - 90 let. Dobré poznatky i s tetičkou 94 let ! Rád s ní rozmlouvám - Je sranda, když si ve svém věku postěžuji za nějaké neduhy. Zpětně jsem si uvědomil, že od synovce to pak působí i komicky ! Minule se to stalo - Nachystal jsem ji hůl k procházce s upozorněním, že blbě vidím. Tetička pravila - "Co je to za předmět podivný" ? Doslova mne čapla do podpaždí a rázným krokem vyrazila po okolí ! Do hrobu se vrátíme, ještě je čas, tolik krás a zahradních ještěrek kolem nás . Ba, i Ještěři jsou ! ... :-)

1 0
možnosti

Ta hláška "vrať se do hrobu" byla svým způsobem vtipná a hlavně jasná. Znamenala asi tot: nevopruzuj, nemáš šanci, tak se neztrapňuj! Rozuměls?" a bylo vymalováno. Díky za čtení a komentář:-)

1 0
možnosti

a co teprve, když jste první den v nové práci a do telefonu se vám v odstupu půl hodiny ozve nejprve Smrt a potom Anděl....;-) než přijdete na to, že jsou to technici dvou obchodních partnerů, pracujete k hysterickému záchvatu :-P ( zažila kamarádka)

1 0
možnosti

Vzpomněl jsem si na kamaráda učitele biologie a tělocviku, měl taky krásné příjmení Smrtka. To jsem napsal, aby mi to systém, který buď neumí gramatiku, nebo je zatím nějaký elf háklivý na dvojsmysly vzal. Jistě chápete, které písmeno máte škrtnout;-)

0 0
možnosti

R^ s pozdravem....

1 0
možnosti
Foto

Já znám zase podnik, který se zabývá výrobky zdravé výživy - a různých vitaminových a minerálních doplňků stravy a - a sídlí v Hrobicích... :-) No jo, a k tomu nešťastnému písničkáři Jar. Huťkovi.. V emigraci neuspěl vrátil se, závidí a úspěšnějším... Zpívá o lásce a kráse - a sám šíří nenávist a zlobu ... Smutný osud.

7 0
možnosti

Každý si holt zodpovídáme za svůj život, ... Děkuji za čtení:-)

0 0
možnosti
Foto

A nepřipadá vám tato hláška poněkud urážlivá. To už by bylo hezčí "Mladíku, vrať se do kolébky":

1 0
možnosti

A nebo rovnou o matčina lůna ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik