Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Hezky napsáno :-)... Hlavně to "nechat nás žít" je přesně to, co bych po svých zástupcích chtěla...

Karma :-)...

11 1
možnosti
JT

A stále se nikdo takový nenašel,... regulace a povinnosti jen bobtnají,... naděje na "nechat žít" však stále žije a možná je vyšší než dříve, právě proto, že se to kyvadlo opravdu vychýlilo moc.

4 1
možnosti
Foto

Vím to přesně. říká se tomu pošetilost. ;-D

7 1
možnosti
TB

pro mně trikolora byl spíše symbol, který byl populární v různých letech jako třeba rok 1968. Klaus mladší pro mně nesignalizuje symbol, ale spíše touha po moci a , aby měl pravdu ve všem. Tady spíše kopíruje Klause staršího

8 0
možnosti
PK

Mám to stejný. taky vyčkávám jak se vyloupne trikolora a zbytek jste napsal za mě;-DR^

10 1
možnosti
Foto

Já až také ne, ale neva, do voleb je opravdu ještě spíše dále, než blíže, a nikdo opravdu nemůže predikovat, jak se co kde, ale i kdo, vyvrbí.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik