Neděle 8. prosince 2019, svátek má Květoslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 8. prosince 2019 Květoslava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a30n 92T73i38c36h36ý28(65B10n25j52) 4124237388749

Děkuji za příspěvky a koukám, že se to povedlo, tedy zaujalo. Což mj. svědčí o tom, že mladý Klaus je osoba nepřehlédnutelná a vyvolává kontroverzi. Byla to jen nezávazná úvaha, sám nevím jakým směrem se to vyvine (i u mne). Volby mi připadají jako výběr mezi tím, kdo se už párkrát ukázal, příliš to nezvládl a nyní zase vykřikuje jak bude lepší a tím, kdo vykřikuje, že je nový a že z tohoto titulu to bude dělat jinak. Co je menší zlo a co je lepší volba? Dřív za doby velké levice a velké pravice jsem měl jasno: jako korekci jsem volil obojetné lidovce. Nyní jsem spíše na straně nevoliče, který si říká, komu by to tak hodil, kdyby šel volit. A jestli to vzít pragmaticky (Trikolóra) nebo srdcem (Hnutí odpovědné společnosti) nebo flegmaticky (nevolit).

+1/0
23.9.2019 7:38

M19i44r62o92s98l70a20v 84B66u28č75e83k 6443183881674

Jane vidíte taková úroda ! Dovolte ještě dvě poznámky - 1) Tak nějak má vypadat blog + diskuse. 2) Nechť si každý volí koho chce, nicméně ať jde k volbám ... :-)

+2/0
23.9.2019 18:04
Foto

M60i26l14o57š 47F79. 44P42e92c64h94a67r 3413871910865

Jsou tu lidi, kteří nenacházejí východisko a po zvážení všeho spatřují svoji volební účast za zbytečnou. Neodsuzuji je.

Přesto bych byl radši, kdyby šel k volbám každý. Po špatné zkušenosti z komoušské diktatury je mnoho hlasů proti povinné volební účasti; tady nevím – byla-li by zajištěna skutečná anonymita (každý jde povinně za plentu), pak by mi ta povinná volební účast asi nevadila – mohu přece vhodit do urny neplatný hlas.

Jen mi vadí, když někdo nevoliče osočuje stylem „ty nemáš co koho kritizovat, když jsi nebyl u voleb“.

+2/0
24.9.2019 0:25
Foto

M78i21l55o14š 15F81. 12P89e41c91h15a48r 3133601740375

1) I z mé strany jde o nezávaznou úvahu; jen se nevešla jako diskusní příspěvek pod váš článek.

2) Píšete: „Volby mi připadají jako výběr mezi tím, kdo se už párkrát ukázal, příliš to nezvládl a nyní zase vykřikuje jak bude lepší a tím, kdo vykřikuje, že je nový a že z tohoto titulu to bude dělat jinak.“ Trpce konstatuji: BOHUŽEL! I proto nechám ještě svoji úvahu volit „Triko“ projít časem; dneska bych je patrně volil, ale co se stane do voleb? Kdo ví.

3) „Co je menší zlo a co je lepší volba?“ Dokud nebude zemi opravdu zle, nechci volit „menší zlo“ z pohledu „oni se tam ne/dostanou“. Kdyby bylo opravdu zle, přistoupím i na tento kompromis.

4) „jako korekci jsem volil obojetné lidovce“ – já jsem křesťan, kterému se z principu hnusí pojem „křesťanská strana“ – ať je v politice co nejvíc křesťanů, ale ne „za křesťany“. Víra, církev, náboženská příslušnost... podle mě nesmějí být stranickým programem. To už by muselo být naší zemi opravdu ouvej (viz bod 3), abych volil „křesťanskou stranu“.

0/0
25.9.2019 0:41
Foto

M67i36l98o73š 76F19. 97P39e10c29h10a43r 3743511530775

Chtěl jsem vstoupit do vaší diskuse, ale nějak jsem se rozkecal a diskusní systém mi krátil písmenka; tak jsem jako reakci napsal svůj vlastní článek:

https://pechar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=728781

0/0
22.9.2019 14:01

B35o88h14u33m62í84r 62Š78i23m23e25k 3541730944394

Bohužel, pokud Trikoloru podpoří proruské servry, tak může i vyhrát volby, že? :-)

Je dobré vědět, komu klan Klausů a Zemanů slouží! :-)

+3/−1
22.9.2019 12:00
Foto

M41i89l66o98š 14F88. 27P19e69c22h26a14r 3843801670245

Když komunista řekne, že 1+1=2, jistě nebudete volat po reformulaci matematiky.

Ano, příchylnost k Rusku (a kladné hodnocení z Ruska) považuji za něco, nad čím je třeba se zamýšlet, ale není to apriori diskvalifikace.

Zatímco v době okupace v roce 1968 jsme byli hranicemi sousedi s okupantem a jeho satelity, dne máme mezi ČR a RF dvě státní hranice, tak nemám strach, že by k nám přijely „bratrské“ tanky.

Nadto je „příchylností k Rusku“ ráda nazývána leckterá kritika EU, což považuji za diskusní faul. Původní EHS? Nádherný počin. Současná EU? Mám strach z nastupující totality. A ano, Rusko není východisko, to je na tom s demokracií dosud v daleko horším stavu.

JAKO pravičák nemohu z přesvědčení volit levici (ČSSD a KSČ) a z rozumu ani ANO či SPD. Strany, které se označují za pravici (ODS či TOP09) za pravici nepovažuji. Volil jsem Svobodné, ale po rozchodu s Machem

0/0
24.9.2019 0:40

B89o48h36u22m23í56r 50Š74i82m73e29k 3591620924524

Na to Rusko jsme my starší opatrnější! Dodnes nás považují za teritorium svých zájmů!

Jinak souhlas, že levice (ČSSD a KSČM) je pro nás nevolitelná, populisti (ANO a SPD) jsou nevolitelní též a "pravice" (ODS a TOP09) jsou divnou pravicí. s pravicovou rétorikou, ale levicovou praxí! Svobodní měli také pravicovou rétoriku.

Zamýšlím se nad STANem.

:-)

0/0
24.9.2019 13:16
Foto

M64i14l88o67š 52F18. 52P48e88c17h78a43r 3203451800765

Možná jste starší než já (*1968) a jste tudíž na Rusko ještě opatrnější. I já jsem na tu zemi hodně opatrný. Nicméně v roce mého narození spolu ČSSR a SSSR sousedily. Nadto s námi sousedily i další satelity SSSR, takže tanky mohly přijet ze „všech pěti světových stran“. To dneska už nehrozí, naštěstí!

EU se řítí do franko-německého diktátu a zatímco někdejší koncept EHS dodnes považuji za správný, vývinu EU se bojím jako nové totality.

Jsem skalním přívržencem členství v NATO, ale nebál bych se opustit EU, pokud by to něčemu pomohlo; bojím se však, že by nám to dali vyžrat (na Anglii si tolik nedovolí), jen aby se pomstili; a pak nemám domácí ekvivalent – poctivé politiky; volba mezi diktátem z Unie a diktátem tuzemských oligarchů nestojí za zvažování; prašť jako bouchni.

Do voleb ještě daleko; nic neříkám, nic neslibuji, jen tak trochu nahlas přemýšlím.

0/0
25.9.2019 1:13

B97o55h97u34m16í47r 81Š25i84m48e90k 3261390684674

Přemýšlejte, pane Pechare, přemýšlejte. To je dobře! Já jsem o víc jak čtvrt století starší.

Můj táta vždycky podporoval sjednocení Evropy do Spojených států evropských jako jedinou možnost přežití Evropy. Proto sám vidím budoucnost jen ve federativním soustátí a EHS mi nestačí. Totalitou z EU strašil tady Klaus starší i mladší, komunisti, okamurovci, Petr Mach. Této totality se nebojím zase já. Nelíbí se mi ten její levičácký sociální konstruktivismus, ale to ani u nás nemáme žádnou skutečnou pravici, abychom mohli EU poučovat o lepší politice. U nás je právě ta levice s mafiánskou složkou skutečným problémem. A než se naše pravice odváží prosazovat svobodné, přirozené vztahy, tak to bude ještě dlouho trvat!

NATO je pro naši bezpečnost jedinou možností!

0/0
25.9.2019 11:44
Foto

M56i76l69o61š 98F94. 23P24e16c47h10a46r 3143441230405

Příspěvek odešel omylem dřív, tak ho dokončím zde:

Volil jsem Svobodné, ale po rozchodu s Machem ani je nebudu volit. Na Trikolóru jsem zvědavý. Ještě nevím, zatím jen nahlas přemýšlím.

0/0
24.9.2019 0:42

B39o12h95u31m14í63r 67Š46i26m31e73k 3821140264364

Petr Mach byl doporučen Václavem Klausem pro svůj negativní postoj k Evropské unii, kterou chtěl zrušit. I když ho pak docela dobře živila. To já nevolím! Ani Klause jsem nikdy nevolil, i když jsem ODS zakládal v malém! A volit mladého Klause také nebudu. Nemám k němu důvěru. A zdá se, že již brzy budu mít potvrzeno, proč je dobré ho nevolit! Už i v této diskusi to prosvítá! :-)

0/0
24.9.2019 13:10

P18e30t49r 32J66a50n83o80u80š83k40o91v86e16c 8101763808706

no Trikolora, jak to slušně povědět, je takový podivný nevyprofilovaný kočkopes, strana kde jsou vedle sebe pravičáci , nacionalisti i levičáci a rusofilové. To nemůže fungovat.

+3/0
22.9.2019 11:40

B18o61h24u43m46í62r 91Š18i32m44e77k 3311390204894

Především jde o protestanty proti liberální demokracii! :-)

+1/0
22.9.2019 11:53
Foto

M20i90l25o64š 21F56. 89P55e30c25h47a73r 3713801400265

Liberální, ehm... to slovo, které dříve znamenalo co nejvíc svobod, dnes označuje válku ve jménu menšin (ať už o to ty menšiny stojí či nestojí), dnes je to hlas křiklounů, umlčující většinu.

Zkrátka liberalismus nám jaksi zfloskulovatěl, ztratil sémantický význam; když dnes řeknete liberální, je třeba se ujistit, co tím slovem vlastně myslíte. :-/

+2/0
22.9.2019 12:16

B53o91h22u94m64í22r 74Š83i86m39e57k 3271480134594

Liberální demokracii vnímám jako demokracii postavenou na občanských svobodách!

+1/0
22.9.2019 14:09
Foto

M53i29l11o75š 24F83. 22P68e23c27h16a92r 3283981870295

Právě že pojmy jako občanské svobody a liberálnost jsou dnes skloňovány ve smyslu privilegia pro menšiny za umlčování většiny. Proto moje opatrnická otázka.

Skutečná demokracie nepotřebuje přívlastek (dnes liberální, dříve lidová, že?), skutečná demokracie zajišťuje rovná práva pro všechny.

Skutečná demokracie nepotřebuje přívlastek.

0/0
24.9.2019 1:10

B37o90h28u34m38í27r 25Š35i97m25e41k 3761810974714

V podstatě souhlas! Jenže pod pojmem demokracie si každý představuje něco jiného! Putin si také myslí, že má doma demokracii! :-)

0/0
24.9.2019 10:55
Foto

M16i27l64o92š 54F69. 14P26e41c40h33a97r 3763581280565

Nejde o to, co si myslí Putin, ale jinak souhlas. V kolébce demokracie, v antickém Řecku, měli otroky. Pak tu máme „demokracie s přívlastky“, jako byla u nás „lidová demokracie“ (podobně svěrací kazajka a vyhlazovací tábor) a současnou „liberální demokracii“, kdy se liberalita změnila na nátlak hlasatelů privilegií (nikoli práv) menšin.

Ač slova svoboda a demokracie nejsou synonyma, skutečnou demokracii si bez svobody nedokážu představit (diktaturu většiny nepovažuji za demokracii, například pokud menšinu žene do plynu...), zatímco svobodu si dokážu představit i v absolutistické monarchii, pokud je monarchou rozumný člověk; jen nikde není zajištěno, že se jeho potomci budou chovat stejně.

0/0
25.9.2019 0:29

B84o98h20u30m36í29r 78Š30i36m14e75k 3771970524454

V podstatě souhlas! Jen toho slova "liberální" se nebojím. Pokud ji někdo deformuje, pak už ale není liberální! Liberální demokracie v křesťanském duchu je rozhodování většiny s ohledem na slabší a menšiny. Tak to vnímám jako optimální.

0/0
25.9.2019 11:50

B86o25h55u98m74í62r 15Š43i58m33e74k 3861920154294

Trikolora = SPD = KSČM = antisystémové strany, které si stále drží 15% :-)

+3/−1
22.9.2019 10:49
Foto

M47i75l79o68š 55F77. 70P76e44c86h48a44r 3663501920355

Trojbarevné bych z toho ZATÍM! vynechal. Možná vám dám časem zapravdu, stejně jako můžete po čase vy uznat, že jste se mýlil. Zatím bych dal Trikolóře „čas hájení“. Dosud ještě nevím, budu-li tuto novostranu volit, či budu jejím hlasitým odpůrcem. Do voleb je ještě dost času.

Každopádně pokud jde o SPD a KSČ(m), jsem vděčný za každý hlas, který jim ukrojí z volebního chlebíčka. KSČ považuji za výsměch dlouho okupovanému národu a SPD je další stranička jednoho tématu a jednoho muže, to není politický program. Podobně ANO, což sice není stranička, ale jen jednomu patří.

0/0
25.9.2019 2:52

V27l87a94d46i81m31í59r 52H93r78u64b60ý 4967603424849

Nechci se mýlit. Řekl bych však, že zvažujete volbu trikolóry ze stejných důvodů, ze kterých byly voleny Veverky, ANO, piráti, částečně i obě strany Okamurovy. Tím důvodem je víra, že ta strana bude konečně lepší, než ty předchozí.

Nebude, pane Tichý, nebude. Možná byste měl i zvážit chování té rodiny v době Sarajeva či v první prezidenské kampani.

+6/0
22.9.2019 10:46
Foto

J25o16s65e10f 96B39á95r67t25a 7470202218366

Asi nejhorší volba jsou Piráti. Už se znemožnili dost a to ještě není konec.

+2/−2
22.9.2019 10:04

D27a48n 91R64o96z57s97í97v67a46l 3250262360744

Bohužel, to jako jejich volič v posledních volbách můžu potvrdit. Už nikdy víc.

+1/0
22.9.2019 14:05

J75i22r19i 79B82o53r 8621294602833

Človíčku,človíčku.:-/

+1/0
22.9.2019 9:58
Foto

A92d38a86m 91C37h30a44d20i47m26a 3754400725

Názorově bych se s Vámi v mnohém shodl, přesto mi volba Klause ml. dělá problém. Osobně mu nevěřím, je na můj vkus až moc velký dogmatik a demagog, člověk neschopný věcné diskuse bez urážek a nálepkování. Na druhou stranu chápu lidi, co budou volit jeho stranu. Konzervativní euroskeptická strana (opomenu-li SPD a KSČM, s kterými opravdu nesouzním) u nás opravdu chybí.

+6/0
22.9.2019 7:45
Foto

P95a10v13e43l 86D56v68o49ř82á69k 5649295544150

Trikolora bude jistě euroskeptická. Ale konzervativní? A potřebujeme konzervativní stranu klausovského typu?

Potřebujeme stranu, která staví na morálce, slušnosti, pravdě a rozumu. A která bude eurorealistická, nebo ještě lépe "euroasertivní". A nebude to strana "jednoho muže".

+1/0
22.9.2019 12:19
Foto

A67d36a67m 72C97h87a18d70i67m70a 3164700475

Já bych byl za euroskeptickou stranu rád, ale Trikolora na mě působí spíš jako eurohysterická. ;-D

+1/0
22.9.2019 12:38
Foto

F12r15a78n20t97i45š49e23k 78K79š19í75r 2719906435

Jediná strana která si z morálního hlediska zasluhuje podpořit jsou Svobodní občané. Pokud se rozhodnu jít volit, je to pro mne jediná alternativa.

0/0
22.9.2019 13:54
Foto

M20i67l32o71š 81F24. 76P82e78c52h77a51r 3633341410425

Založíte takovou stranu?

0/0
22.9.2019 14:04
Foto

P37a25v19e66l 44D13v59o65ř83á15k 5919875564570

Ne, protože jsem zatím ještě normální. A letitý.

Ale vy mladí - do toho! ;-D

0/0
22.9.2019 17:18
Foto

M95i35l95o74š 59F10. 47P44e87c32h34a32r 3983671300925

Stranu může založit jen nenormální? To snad ne!

Jistě nejsem tak letitý jako vy (já 50) a nejsem lídr, to neumím.

0/0
25.9.2019 2:38
Foto

J84o88s46e47f 81B59á62r34t97a 7170172658876

Minusáři - Pane Šimku, píšete zajímavé blogy o zdravotnictví, z pana Pavla Dvořáka ještě nikdy nic konstruktivního nevypadlo. Sám se snažím na něho nereagovat a také nikdy žádného blogera neurážet

0/0
25.9.2019 18:16

I76v32a88n 36M31a55r52e55k 6874738412

P.Tichý karma. . . .Za nějaký čas uvidíme zda A.Babiš anebo "Trikolóra" jiná volba zatím není. R^ [>-]

+2/−6
22.9.2019 7:18
Foto

M93a91r37i85e 41J22a13n91d45o89v29á 8121503195746

Jak to, pro vás ještě SPD a KSČM, vaši současní partneři.;-D

+4/−1
22.9.2019 9:41

M46i71r71o75s52l91a81v 56B21u98č45e95k 6773213771474

Jsme podobně ukotveni a já, pak zřejmě tvořím "Pravý střed". Sázím na činorodého člověka - Jeho selský rozum hospodáře a vztah k přírodě. Stručně = Nesužujme jej - Nechme jej žít, tvořit - Žádejme byro a regulační minimum - Vrátí se to v jeho přínosnosti maxima. Z takto získaného, řešmě pomoc těm skutečně potřebným ...

Pak vidím přesný opak nepřirozenosti! Opětovné snahy určovat to správné - nové nastolování hodnot nesmyslných - Tuze vymáhaných poručníkováním a regulacemi. Náš Stát, vidím rozparcelován dvěmi jedinci - Kontraverzní populista si hlídá své investice a druhý hojí volutnaristickými zásahy své Ego. Výsledkem je současná rozštěpenost - Nic neobvyklého, nicméně již přechází až do stavu iracionálních emocí .Řada lidí podléhá mínění, že zdrojem blaha je stát - nikoliv oni samostní + Mesiášský prvek vůdcovství je opět zde ...

Vidím tedy obrovskou nerovnováhu, kterou si přeji srovnat. Přes všechny výtky, pak volím ODS. Jistě, zaplatila za své skandály, beru to za správné, i dobré - Zkušenosti s katarzí toho minulého. Proto, se s jistou nedůvěrou dívám na "Nově se tvořící spolky" - Trikoloru. Rozumím naději jedince - na straně druhé není možné neustále naskakovat - "Že konečně, už je to vono" ! Nejsem stihomam, nicméně se nemohui zbavit dojmu, že ve skrytu se jedná o Projekt tatíka - V. Klause. Nitě, které již 30 let předou s kamartádem Zemanem jsou až neuvěřitelné - Trikolora = Jako další modifikace bývale Opoziční smlouvy. Čestnější by bylo, kdyby se Václav rozvedl a uzavřel třetí sňatek. (Bojuje o rodinu přece). Vzal by si Zemanovu dceru - Dostal Hradu a Lánů polovinu. Časem by dobral zbytek a tak bychom měli Václava II. Cílový projekt Trikolory, by byl završen - Tatíci opět spokojeni, jhak jim to pěkně jde !

Závěr - Vše sděluji jako spokojený a nad věcí stojící člověk. Za nejlepší politickou stranu totiž považuji "Sám sebe". Míněno vklíněnou výchovu - vzdělání a chuť makat. Toto se mi celoživotně osvědčilo, bez ohledu, kdo stojí v čele Strakovky - Či dlí n

+7/0
22.9.2019 6:39

M96i24r15o52s88l32a76v 92B85u14č25e30k 6963563291474

Omlouvám se zaa délku sděleného = Vypadl mi konec - Či dlí na Hradě ... :-)

0/0
22.9.2019 6:41
Foto

A26d55a19m 79C82h22a31d48i22m45a 3254850945

R^

+3/0
22.9.2019 7:49

P26e35t79r 66B51u32r87i45a65n 4841236944788

ODS s Antibabišem...

Vy toho o programu ODS asi moc nevíte, že? Ale to vám nebrání o něm psát, chápu. Chápu vlastně i vaši volbu Trikolóry. Zní: neznat, nevědět, být ohlupován a věřit v zázraky.

+8/−4
22.9.2019 2:20

J88o48s75e60f 58T64l79u97s78t31ý 8129966631834

potom co za šaškárny provádí Hřib a Kolář, je to jediná rozumná volba

+7/−5
22.9.2019 0:17

B92o65h39u53m17í89r 96Š69i77m44e62k 3541340414124

Rv!!

+1/0
22.9.2019 10:52

D59a70n 94R84o14z32s81í72v60a86l 3600162960464

Vypadá to tak.

0/0
22.9.2019 14:07
Foto

N13a77ď69a 87D47u93b78c36o41v15á 7155800294695

V prvnim shledání s programem Trikolóry jsem si řekla, ano, jsem i já takového přesvědčení, jsem konzervativec, konečně mám koho volit.

Ouha, ještě si počkám, třeba ještě někdo prijde, a proč to? Mno, s překvapením jsem si přečetla reakci Pam VKml. na moji docela nevinnou otázku.

Zatím si myslím si, že k dalsim volbám nepůjdu...

+4/−1
21.9.2019 22:41
Foto

R40a96d13e39k 47P94o28l60i16c22k59ý 6611203921784

ČSSD prý určuje vládní agendu;-D

Sorry jako ale ČSSD je jen stafáž pro babiše a stala by se jí i trikolora. Babiš by ji možná přepstil jedno nějaké téma-třeba školství a jinak by si stejně jako s ČSSD dělal co chtěl

+4/−3
21.9.2019 20:08

L65u56b82o10š 32C74h66l92u66m85s46k32ý 2330385898795

Ani když měla ČSSD ve volbách 25%+, měla premiéra a ve vládě většinu, nedokázala prosadit tolik hovadin co nyní za pouhé dva roky. 15 poslanců, 5 ministrů. Dokázal někdo v historii ČR, z takového volebního nic, vytlouci takový politický kapitál?

+5/−2
21.9.2019 20:57

M33i13c22h41a62l 82K30a68n11d27a 7520717573385

Volby jsou až za dva roky a už jejich zásluhy budou promlčené. Babiš si dobře pohlídá, aby žádné další zásluhy už nebyly. Je velmi pravděpodobné, že příští volební období bude už parlament bez ČSSD.

Osobně si nedovedu představit nerozhodnutého voliče, který si po spatření Hamáčka řekne "To je borec, toho chci volit !".

0/0
22.9.2019 9:35
Foto

J85i83ř85í 57J75i58r31o80u95d94e73k 8146469534114

R^ Vaše volba, Vaše rozhodování, tudíž to vše i Vaše právo Jene. Jen a pouze Vaše, a nikoho jiného;-)

+4/0
21.9.2019 19:54
Foto

M72a94r32i25e 41J36a58n97d61o25v82á 8361233975146

No ještě že jste nám to řekl :-/;-D

+13/−1
21.9.2019 20:01

J31a93r45d38a 10F62i46š75e62r 4407574511169

:-):-)

+3/0
21.9.2019 20:02

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz