Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji kolegům zahrádkářům za hezké komentáře, potěšily. A stou úrodou je to takhle, někdy něčeho málo, jiného moc, jindy třeba naopak:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, příjemná rekapitulace úrody.;-)R^

1 0
možnosti
TG

R^Obdivuji Tvé (Vaše) úspěšné zahradnické aktivity. Tím víc, že my to s manželkou neumíme. Loni jsme pohořeli s rajčaty, letos jsem to Waterloo už nezopakoval. A tak máme užitečnou jen lísku a prorůstajíci ostružiník od sousedů.....

1 0
možnosti
TB

máte pravdu, my máme taky docela velkou zahradu. Ale moc na ni nepěstujeme, je tam pár ovocných stromů Zeleniny máme tak akorát pár cibulí,mrkve či brambor. ale i cuket. měli jsme 3 sazenice, a ještě jich máme stále dost v řadě jich bylo i 10 kousků tak 35 cm dlouhých a silnějších. Zatím jsme vyhodili jen jednu sazenici. Ty další dvě vypadají, že tam ještě něco bude

Na jedné jsou zatím dvě a mají,cca, délku 15.cm a druhé jedna. Zbytek zahrady je plonková. To víte lidé kolem nám plochu zavidí, protože tam kromě trávy nic neroste. Chodíme se tam dívat na broučky na stromech jsou také ptáci a je tam pěkně. Ostatně jako u Vás

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik