Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nojo, ono v aute moc dobre hrat na kytaru zpivat nejde. A vzpominky na party trampu v posazavskem pacifiku a zpev anglicke soboty nelze jen tak vymazat. stejne jako prislucniky cekajici na vystulujici trampy. nekdy se to obeslo jen s kontrolou obcanskych prukazu, jindy pak stravili vikend misto v prirode nekde na okrsku.

1 0
možnosti
Foto

Honzo, krásná vzpomínka, vláček mám ráda a zpívající kytaristy taky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

V nadpisu Vám chybí čárka, neboť jde o rozhodnutí mezi dvěma variantami, čili o poměr vylučovací. Na otázku, jak jste ji napsal, se dá odpovědět pouze ano/ne.:-)

0 0
možnosti

V tom jistě máte pravdu, článek je spíš takové retro, vzpomínka. Dříve jsem vlastně na výběr neměl, rodiče auto neměli a já si ho pořídil poměrně pozdě, dříve jsem využíval služební. A dnes to řeším tak, jak jste napsal v komentáři, buď tak, nebo tak. Záleží na okolnostech. Samozřejmě se neomezuji na auto a vlak, používám ještě kolo, autobus a chodím pěšky. Když se ocitnu v Praze, mohu přidat i metro a tramvaj.:-)

0 0
možnosti

Upřímně. Já na kytarové partičky ve vlacích nikdy nebyl, hlavně když drmolily odrhovačky; něco neotřelého jsem ještě snesl.

Mám buď raději úplný klid nebo si opravdu vezmu ten vámi haněný mobil i se sluchátky a poslechnu si kus z nějaké audioknihy - mám to pro zábavu i pro poučení a dovzdělání.

2 0
možnosti

Mobil je dnes vše v jednom, dříve měl někdo knihu, někdo walkmana,... ale možná se i víc jen tak povídalo a třeba zpívaly odrhovačky. Jinak "mnou haněný mobil" se Vám povedl, asi to tak opravdu vyznívá a pravdou je, že jsem se s mobilem tak nesžil a radši než do něj se dívám z okna, anebo na spolucestující. Když nejedu sám, tak se i bavíme.:-)

0 0
možnosti

Nevím proč, nicméně první vandr si pamatuji dodnes! Jakýsi zimník od babičky s chlupy! Ustřihl jsem rukávy ! Otcova trofej, Rommelova Afrikakorps - baťoch! Nezbytný nůž z Lověny a kytara! První spaní pod širákem! Klasická pára s dřevěnými sedadly a nezbytné zpěvy! Pak přišla ta popisovaná - V dáli za horama, stojí rodičů chajda malá! Nadšen darovanou Škodou 120 L - Luxus, od otce ! První pokuty, první demolice karoserie! První Splátkový kalendář dluhů - Účet opravy od Mototechny ! Následně, už auto svoje! Renault Megane - vstup do do 22 století! Záhada, stále to startuje a vše je funkční! Opět poznání, že kde v městě jede MHD - Netřeba jezdit vozem, parkování !? Dnes již vlastní dcera. Já objevuji výhody autobusu vesnice. Již známosti mezi řidiči a tak i Ferda jezdí bez lístku! Vyhlašuji jej, jako Vodícího psa! Oblíbené, někam do 10 km a domů pěšky! Když ženy nejsou doma, tajně ošahávám to sladké dřevo! Nějaké zvuky to vyluzuje, nicméně jak jsem mohl celou noc bavit společnost - To již věru nechápu ! I ten věrný pes sedí a čumí, jaké to Kakofonní zvuky to vydávám ... :-)

1 0
možnosti

Jenou (už je to dávno) jsem se ocitl v pozici jediného zbylého kytaristy a pařili jsme až do rána. To už bych nedal, několik hodin a všechno zpaměti. Teď si jen občas zabrnkám, někdy mám i posluchače, půlhodinku těch písniček, co jsem hrál a zpíval nejčastěji ještě z paměti vydoluju, ale pak přichází na řadu zpěvník a brýle;-D

2 0
možnosti

To jsou vzpomínky dávno minulé, na vandr s kytarou ......dnes už jen málo lidiček..Kapitán Kid, Nedvědí, Wabi a co dodat, je to už strašně dávno, Z Těšnova, ze Smichova z Bráníka a vlak byl náš...R^V

2 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik