Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^ Ano myslím, že prázdniny nás zklidní , pak přijde podzimní marast ,a od září se v obchodech rozsvítí vánoční stromky a naladí nás na ty krásné svátky, pro někoho lásky a míru, pro jiné obžerství, a po nich se už budeme těšit na jaro..., a pomalu začneme plánovat letní dovolenou.....

1 0
možnosti
MB

Jane, již se známe. Presentuji se zde jako pokojný chalupář, lovec ještěrek a pečovatel semen kytek. První setba nevzešla, druhou kropím a již to leze ...

Leze toho ovšem více! Pošlapávání elementárních zásad. Leze jiná setba z ošatky Burešovského Zahradnictví. Kopřivy v prázné státní kase, svěží rudé květy, rašící lístky koalice, které to zahradník dobře nakypřil. Teď je potřebuje - KSČm + SPD + ČSSD - Kluci, s vyjímkou znárodnění Anofertu + zdanění Bank (mám tam úvěr 35. mld Kč) = mlůžete cokoliv Co by jste ještě tak pořebovali ? ...

Vůči svým předkům, sobě samému a dcerám - Zvažuji, že na polostará kolena vyrazím na Letnou! Sebral jsem své prachy - 2.500 Kč a poslal je na "Post Bellum". (Příběhy liodí, poškozených KSČ, Paměť národa ap) ... Už jsem se dožral ... :-)

0 0
možnosti
JT

Dívám se na to i energeticky, to, čemu věnujete pozornost a energii tak roste a sílí, bez ohledu na to, zda to je pozitivní či negativní. Nicméně chápu naštvanost a nespokojenost, chování Babiše začíná přerůstat meze. Jen si říkám, že takto je to spíše kontraproduktivní, možná by to chtělo více trpělivosti. Pan Farský kdysi po parlamentních volbách řekl něco v tom smyslu: "Musíme přežít koalici ANO, KSČM a SPD, pracovat a pak je porazit příště". Jenže pak se pustili do programu Antibabiš a sami sebe začali voličsky luxovat a Babiše posilovat. Škoda, že neměli víc trpělivosti.

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Tytyty Jene! Ta takhle ne! Posuzovat kde co s nadhledem, a, nedej bóže dokonce až střízlivej, to se nejen na těchto stránkách snad ani nevodpouští;-)

2 0
možnosti
JT

To přijde až zítra, nebo až se vrátěj z Václaváku, to už budu vypnutý a teď jsem dva dny mimo virtuálno a mezitím vše vyšumí:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik