Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jane, vodní hlášení ...!

Já se letos již vykoupal 7 + 1 x. Běžný bazen pod krytem, kde po napuštění je 8C - koupat se dá od 20C, provedl jsem - v dubnu! Květen statisticky skutečně hrozný, nicméně taky jsem nelenil. Píšu o našem vodním přivaděči pod parcelou a sousedovi dřevorubci. Nachystal mi dřevo - Přes vodu pak trasa kratší ...

Gumáče od Vietnamců se osvědčily - betony jsem přeskákal, dřeva přehodil hravě. Zpětně jem si mazaně z větví vyrobil berle! První shup se mi náramně vydařil - To mne navnadilo. Při druhém mi jedna opora praskla! Tož pravím, voda zase tak studená nebyla, ochotně jsem si do tůně lehl prakticky celým člověkem! Říkám si, jak jsem starej, tak jsem. :-) (Naštěstí bez úrazu, či mokrého mobilu). Tedy já již vykoupán komplexně - Mj., dnes se opětr chystám, voda již + 25C! Beru plavky s kožišinkou ! ...

1 0
možnosti

Lepší takhle zeleno, než vedra od května do září jako loni ;-)

1 0
možnosti

Proč ne? Zrovna včera dopoledne jsem u Vltavy venčil vnouče a párek tak cca 30+ let v řece plaval, dobře půl hodiny tam vydrželi :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezká pastva pro koně a pro oči

1 0
možnosti

Jo, člověk neví, koho potká.Před časem jsem na tom místě potkal zubry, minule se mi ukázali za těmi akáty, ale byli moc daleko a fotky mobilem nevyšly. Ale podívaná to je a přichází hlavně, když jen jedete na kole či jdete pěšky okolo. Ve 100 ha ohradě mohou být velcí spásači kdekoliv.

0 0
možnosti

Jeste neni vsem dnum konec. Vzpominam si v roce 1956 byla velikonocni nedele 1. dubna a ze jsme se s kamarady koupali v cernem rybnice. A stejne tak 1. listopadu 1986 v Eichinger See.

Vrtochy pcasi jsou nevyzpytatelne.

0 0
možnosti

To je fakt, šance ještě je, jak na to koupání ještě v květnu, tak snad i pro lesy, získají přirozenější skladbu a někde možná ustoupí lesostepi. Uvidíme, teda spíš následné generace uvidí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik