Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdraví Tě venkovan z Prahy:)R^

1 0
možnosti

Charakterizoval bych Tě jako duší obyvatele norského fjordu s momentálním fyzickým bydlištěm v Praze:-), díky za komentář a užívej dní.

1 0
možnosti
Foto

I48v63a24n 39M56a80r36e37k

22. 5. 2019 21:04

80/20?. . . No p.A:Krnáčová "klasifikovala" obyvatele hl.města naprosto přesně. R^

1 0
možnosti

Bohužel je to o posuzování a odsuzování, chybí vzájemný respekt, humor a nadhled, který by to odlehčil. Vlaštovka se objevila - recesisté, když nic jiného, mohou zabrat křeslo nějakému tomu provařenému a mohou těm robotům zamotat hlavu;-)

3 0
možnosti

Divím se, že AB neměl silnou "kampaň", že se postará o venkov, o takových těch 8 milionů ...

0 0
možnosti

Andrejovi dělají kampaň ti pražáci, takže netřeba. Taky to tam půjdeme s klukama hodit. A jsme vesničani, tak je jasný komu %-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik