Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ten závěr b\ch podepsala-právě ta různorodost a pestrost je na světě to nejlepší-a bláznivé lidičky mám rozhodně radši nežli ty takzvaně seriózní co se berou smrtelně vážně a neumí se podívat na svět jiným pohledemR^

1 0
možnosti
JT
Foto

R^ Sice mnohdy přesvědčení ani netřeba. Neb přesvědčuje samo. Nejednou pak i samo sebe;-)

1 0
možnosti
JT

Jenže když samo nepřesvědčuje, tak je třeba přesvědčovat. Ovšem svědčí to zpravidla o něčem jiném;-)

0 0
možnosti

Honzo, je to tak jak píšeš. Ano, ti co si myslí, že vědí a umí (nebo to zkouší hrát), jsou vlastně otravní.

Proto ti přeji ať jich potkáváš co nejméně, a žiješ si svým vyrovnaným životem ve zdraví i v novém roce 2019!:-)

5 0
možnosti
JT

Díky Marie, už se mi celkem daří lidi rozlišovat a časem se každý svými činy většinou odhalí;-)

1 0
možnosti
JK

Elitou může být každý člověk, který něco výborně dělá. V tom případě jsem také elitou.

0 0
možnosti

A to, co výborně děláte, je co? (není-li to tajné):-)

1 0
možnosti
MB

Jiří, popsal jste to velice dobře. Žel, smýšlím podobně. Pak odpovídám bonmotem - Jste prostě typem člověka, se kterým se lepší budoucnost budovat prostě nedá !! Máte vkomponované vady ! Jste normální, zřejmě i slušný - Myslí Vám to a nedej Bože, snad i rád pracujete ! Pryč s těmito lidmi = Typičtí nepřátelé pokroku ! ...:-)

3 0
možnosti
JT

Ty vady jsou "chyby v matrixu" a pokud takových "chyb" bude přibývat, nejlépe geometrickou řadou, je šance na pozitivní proměnu:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik