Diskuse

O rozdílech

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^různorodost a pestrost je na světě právě to co ho činí tak krásným-ale někteří lidé odmítají vše co je jen trochu jiné a svou vírů a názor na svět by chtěli vnucovat ostatním-karma dík za moudrá slovaR^

1 0
možnosti
Foto

R^ Je to tak Jene. A pro odlehčení. Je rozdíl mít stovku a nemít stovku, neb to je dvě stě korun;-)

1 0
možnosti
JS

Děkuju Ti :)

P.S.: pomoc opakovaná a vyžadovaná, je třetí nohou, která je-li odebrána, příjemce si nabije ústa...

1 0
možnosti
JT

... a pak vstane a později si uvědomí (aspoň někdo), že mu takto bylo pomoženo

2 0
možnosti
TG

R^Pěkná úvaha o pestrosti života. Snad jedině čert se v tom vyzná....;-)

1 0
možnosti
MB

Možná jsem již psal, že ve svém rozpuku píši Paměti. Dílo zcela nevalné, hodlám vydat v mocném nákladu 2 ks, pro dcery. Žena mne dožrala!, chtěl jsem vydat i pro ní - (pravila, že si to půjčí v rodině)! Už mám sice 130 stran, tápu - nevím, jak se to vlastně píše - (Zda jako vypravěč, nebo faktograf). Byl jsem v Archivech - (další úžasnost v digi záznamech, možno lovit z domu). Každopádně mne to baví, dávají se data do pořádku, fota předků a velice mne to obohacuje objevy ! Např. :

Často mluvíme o rozdílech - Doby, daných poměrů a samotných lidech. Pojmy Dobře už bylo - bude lépe - tehdy bylo nejlépe. Mne až fascinovalo poznání - Že se v zásadě nezměnilo nic! Hlavní osou je, že se zjevili, tehdy mladí lidé. Plody lásky děti a oni chtěli spokojeně žít. Hledali formu obživy - cesty různé, od zemědělství po obchod. Makali a docela jim to i šlo. Jako vždy se zjevili Dobrodějové a události. Od rozpadu RU, přes skutečnou Krizi, tu pochodující Hitlerovec po náměstí - za ním zase Holinka Rudoarmějce. Úplně žasnu, jak to přežili a stále si udrželi svou obživu! Nepřežili rok 1950, to je jasné, s tím se bojovat nedalo - Přesila byla mocná ...

Když nad tím tak přemýšlím - Rozdílů mega giga = Na straně druhé vůbec žádné! Byli mladí - zestárli. Objevili se Apoštolové dobra - Aby se všichni zesměšnili a zase padli. Zhruba odsud sde zrodil můj bonmot, že Nic nového nelze vymyslet! Jakkoliv jsou lidé a doba rozdílná - Je to pořád stejné ! Krásné je, že je zde i Recept přežití. Makat, přemýšlet, držet rodinu - Nepodlehnout vábení dobovosti - Žij a nechej žít :-)

2 0
možnosti
Foto

Jen opatrně. Snaha o ,,faktografii", ergo v ,,ich formě" může být poněkud ,,vachrlatá", ač kde jakej kos tvrdit může, že chodil po strništi bos;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik