Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J93a34n 48R37á15ž

7. 12. 2018 14:46

Móóc hezké!V

Když jsem byl hodně mladý, tak mi můj moudrý děda řekl: Kdo v životě nepadne alespoň jednou na zadek a pořádně se odře, nemá šanci poznat, jaké je to se znovu postavit.

No a pak, když se mi párkát stalo, že jsem dopadl tvrdě za zadek, děkoval jsem zpětně rodičům, kteří mne vychovali, abych nespoléhal na to, že mne zpět na nohy postaví někdo jiný.

1 0
možnosti
JT

přesné, děkuji za komentář:-)

0 0
možnosti
MB

Pády k člověku patří - jako k velbloudovi hrby! Směle pak prohlašuji, že nejvíce poškozený je pak ten - Nepadlý! On je totiž zbaven pocitu toho následného = Postavení se! Je třeba jít pochopitelně dále ... Postřehy ze života :

Příklady malého dítěte a opilce - Pády bez zranění. U dítěte vysvětlováno nízkým těžištěm - ten opojený je zase vláčný! Ta přitažlivost se pak zřejmě lépe zvládá a síla rozkládá. Pak už jistě vážný problém věku - Řídká kostra a neohebnost reflexů .

Činím závěr -

Padejme v životě! Je to nesmírně obohacující prvek. Každý pád člověka posílí. Příkladem budiž politická scéna, člověk padá, ale % rostou. Ekonomika padá, ale přesto bude lépe. Já propadl na SŠ - v rodině už to nikdo nebere vážně. Naopak, zcela vážně beru slova matky Milady - „Padám, padám, tento boj jsem prohrála, odcházím čestně. Miluji tuto zem, miluji tento lid, budujte mu blahobyt. Odcházím bez nenávisti k vám.“ Toto je skutečný pád, který doufám, se nikdy nebude již opakovat ! Pak ty naše pády jsou fakt - srandovní ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

R^moudrý a laskavý komentář, ještě mě to inspirovalo, že jsem si vzpomněl na našich českých sedm pádů;-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že sis nic nezlomil!

2 0
možnosti
PK

Stáří je v tomto ohledu velmi nedůstojné, když si vzpomenu jak jsem vyskakoval z tramvaje vždy když vyjela Nuselský kopec tak zaslzím.

V současnosti padám skoro každodenně, bo intenzita procházek se psem je vysoká a někdy to bolí a kotníky nejvíce, ale psa to vždy pobaví, bo ocení novou hru svého padajícího páníčka...;-D

2 0
možnosti
VV

Jsem v rozpacich. To byl ten z Nusli na Pankrac, nebo na Vinohrady? A Naskakovat i vyskakovat se muselo umet.:-)

0 0
možnosti
TG

;-)Ano, pokud se nic nezlomí, je to OK...., pokud se něco zlomí , je to obvykle KO...

Jsem rád, že to Honzo dobře dopadlo

6 0
možnosti
JT

Měl jsem štěstí v neštěstí, takže rovnováha;-D

3 0
možnosti

Honzo, to jsi napsal moc hezky, a trefně!:-)

A hlavně, že sis nic nepolámal.

6 0
možnosti
JT

To bych asi nenapsal moc hezky, kdybych si třeba zlomil packu;-D

1 0
možnosti
JS

To Ti podepíšu i kdybych byla slepá :)

Držťkopády jsou dobří učitelé, pokud je žák připraven se učit.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik