Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Co se děje v Praze, Brně či Ostravě, naprostou většinu lidí při komunálních volbách nezajímá. Jich zajímá to, co se dělo od posledních voleb u nich doma v obci či městě. A jak se chovali tamní zastupitelé. Podle toho jich hodnotili. Bohužel média těmto místům pozornost nevěnují.:-(

2 0
možnosti
JT

Však Praha je jiný svět, podobný mají v Berlíně, Paříži, Londýně... ale v nějaké té české Lhotě či Nové vsi to funguje jinak:-)

0 0
možnosti
Foto

Z politiky, ani té komunální, moc chytrá nejsem... Ale pobavilo mě zjištění, že v J. byl zvolen bývalý starosta. Z posledního místa jako jediný za celé uskupení. Za svých starostovacích dob byl dost nepopulární a v minulém období odešel na vlastní žádost ze zastupitelstva, že na aktuální vedení neměl žaludek...

1 0
možnosti
JT

Komunální politika v Praze není jako v Horní Dolní, možná v Horních či Dolních Počernicích je to trochu podobné;-D

0 0
možnosti
MB

S obsahem souhlasím. Komunální volby chápu - jako skutečnou dřeň podstaty. Pak čím menší - tím vše transparentnější. Konkrétní lidé x řeší konkrétní problém.Osobně je mi záhadou, kdo vlastně do politiky má jít ? - Nemluvě o tom, že na to není žádná škola ! (Mj. na manželství taky nikoliv :-)!). Zbytečně připomínat tradice Harvard - Roosevelt, Kennedy, Busch, Obama, Cambridge - od Issaca Newtona, Charlees Darwina po 15 Premiérů V.Británie ! Pak mi to vychází, že přijatelnou školou, je ta života - Odspodu! Z Obcí, Radnic, Obvodů ap."Cosi jsi předvedl - no tak postup". Fakt je zajímavé, proč např. ČSSD ničí své osvědčené - ti založí vlastní Hnutí a opět v místě vítězí. např. Vícha v Bohumíně nevyvěsil jediný bilboard ! a opakovaně vyhrál, pobně je to s Kuberou. Jinde zase stačí fotomontáž s koblihou Oligarchou. Dobře píšete, že prostě kdo co zasel - sklízí. I ten Okresní přebor ODS. Každopádně, když si člověk udělá srovnání s tím zahraničím - Jejich vzdělanost, tradici, nóó jistý rozdíl zde asi bude ! ... :-)

1 0
možnosti
JT

Tak by to mělo být, odspodu (prokázáním, že něco umí a chce pro obec udělat) by se mělo stoupat nahoru. Kdo se dostane hned nahoru, nezbývá mu nic jiného, než jít dolů ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik