Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

R^

Narozena v ČSSR na západě Čech, babička poloviční Maďarka, mamka Slovenka, táta Čech a ví "Pámbu", co mám ještě za předky a co vlastně jednou budu mít jako zadky...

Sama jsem guláš, který nepatří nikam a je doma tam, kde zrovna zapustí vzdušné (stěhovavé) kořeny.

1 0
možnosti
JT

Domov je tam, kde pobýváme se svými blízkými. Do života se mi zapsalo dost míst v Česku, a protože žádnou jinou řečí nevládnu tak dobře jako mateřštinou, i z tohoto důvodu jsem tu rád.;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak to já jsem hrdá Třebovačka a k tomu Moravská;-D ZdravímR^

2 0
možnosti
JT

Lokální patriotismus sbližuje a motivuje k aktivitě učinit lokalitu (obec) lepší. ;-)

1 0
možnosti
Foto

co Čech to muzikant-někdo profík někdo šumař- a i tu bramboračku je možno vařit na víc způsobů krajově se lehce lišících

1 0
možnosti
JT

Díky za komentář. Muzikanty mám rád a bramboračku taky, jen mě napadlo, když se krajově brambory řeknou třeba erteple nebo zemáky, tak erteplačka by ještě šlo, ale zemačka?, to teda nevím

0 0
možnosti
MB

M66i93l24a22n 95B49í34l57e79k

13. 6. 2018 20:30

Historik Jiří Rak tuším uváděl jako příklad ošidnosti charakteristiky národů francouzský "bedekr" z 18. století, který psal o Němcích něco v tom smyslu, že moc pijou a nemají smysl pro vojenskou disciplínu:-)

0 0
možnosti
JT

Děkuji za rozšíření obzorů, rys národní bude možná nepolapitelnější než rys ostrovid;-)

0 0
možnosti
MB

Kdyby mi něpoložil otázku, zda jsem hrdý Čech - tak bych mu upřímně odpověděl, že to neřeším. Skutečně s tím pojmem nepracuji. Podobně, se pak definuji za Čecha, který dlí na Moravě. Nepochybně ty mentality v národech budou. Kdysi jsem sbíral - bledě zelené svazky o antice a dějinách. Už tam, si Gaius Julius Caesar stěžoval na nepoddajnost Germánů, furt s nimi nějaké potíže. Potvrdilo se mi to v r. 1976 v Bělehradu, kdy v kopané v poslední minutě hlavička Uliho Hoeneße vyrovnal. Ta zarputilost, podobně NHL, bojuje se do hvizdu. My jsme údajně Holubičí - Mírumilovní - nicméně rychle vzplaneme a zchladneme. Odpoledne se pochrastí klíči na náměstí - večer již v obýváku očekávám kapitalismus s blahobytem. Pak zase zklamání - tak se hledá. Neměli jsme kolonie - neznáme hrdý pocit vítěze. Prošla řada procesů, ale s vyšuměným koncem. 1620 - skloň se, někdo ti bude vládnout. 1948 - už vládnou. 1968 - dá se vykládat jakkoliv. 1989 - Mámo , dole u vchodu je Zásilková služba. Je tam balík a na něm píšou svoboda - Ty jsi něco objednala ? Néé - no dobře a co s tím obsahem vlastně budeme dělat , k čemu je to dobré ? ... :-)

3 0
možnosti
JT

Mám výhodu, mohu být hrdým (rodem) Kolíňanem a hrdým Benátčanem (působištěm), co na tom, že u českých řek Labe a Jizery ;-D PS. jako obvykle zajímavý komentář

2 0
možnosti
PK

Já osobně se řadím do té spíše optimisticky laděné, asi menšině Českého národa a dodal bych pejskařů a milovníků zvířat, což neprojevuji jen verbálně , ale i finančně....a prší a je fajn;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JT

je fajn, že zapršelo, a optimismus a zvířátka taky rád;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik