Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, to je lidsky hezký blog. Díky.

Na Michala Hrůzu bych šla určitě. Moje srdeční záležitost:-))

Ať si vše co tě čeká, náležitě užiješ!:-))

(nezapomeň si řípu:-D)

2 0
možnosti

Díky, a máš dobrý vkus, myslím toho Michala Hrůzu;-D

2 0
možnosti
Foto

admini vám dovolili dát to do rubriky ostatní a ne do pozvánek na akce? to jste na tom líp než zpovykaní Kladeňáci;-D

0 0
možnosti

Dvě akce už proběhly a ty budoucí jsem uvedl, že jako budou, bez konkrétního času a místa. Uznávám, že na základě mé "nápovědy" ti chytřejší už vědí, kam se mají podívat, aby si zjistili bližší informace. Předpokládám, že se najdou i tací, co to nepochopí. Když mne admini nestáhli, tak snad jim to nevadí;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ale jo. Je nutný bejt zpovykanej, i kdyby se při tom mělo tykat. Je dobrý si skousnout plnými doušky. A vo tom to je;-)

1 0
možnosti
Foto

takže zpovykané Pražáky schvalujete což je fajn, a myslím, že autor blogu jen odkopal svůj mindráček který se dal už dávno tušit;-D

0 0
možnosti

Tak dneska, již bych mohl tvořit - zpovykanou značku na hřišti ! Pravda, byly doby jiné, hlavně když jsem se objevil v Bráně borců na Strahově ! Jako studenti s nějakými konstrukcemi,skládačkami. Já nesl s Pepíkem z Kdyně, (vesnice jak svině - jeho bonmot), lávku. On ještě před branou kouřil a tou trubkou mi posílal dým , já frajersky vdechoval. Znělka a napříč plochy jsme běželi ! Opravdu, neuvěřitelná dálka. Stále jsem bádal, odkud jde vlastně hudba ? Ze země, z tlampačů. Vynikající zážitky z pobytu v Praze, včetně erotiky ! V životě jsem neviděl plný panelák nahých dívek ! To byly převlékající se dorostenky, naproti v budově kolejí ! (Ještě jsem nenosil brýle). Večerm jsme se zpovykali všichni, klasika, kantor šílel - Všechno vzůhu nohama. Nad vším bděl nadšený G. Husák a kynul zaníceným sportovcům :-)

1 0
možnosti
Foto

Inu mnohé ,,grupáče" mohou být až nezapomenutelné;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik