Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jasně, že jsme zpovykaní. Protože pořád něco nejede a k tomu máme zavřenej výlez u metra, musíme to celý obcházet a to už se vyplatí jít na ten autobus pěšky. A ještě nám pořád někdo připomíná, že jsme zpovykaní a kdo je slušný, ten se musí držet, aby ten povyk netropil nahlas.;-D;-D;-D

6 0
možnosti
JT

Ale povykovat je třeba nahlas, vztek ovšem není úplně vhodný, ale hlasitý smích. Díky za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že jsem zpovykaná! To si nedovedeš představit, kolik povyku ztropím, když mi před nosem ujede tramvaj a já musím čekat pět minut na další, když v mém oblíbeném obchodě nemají mé oblíbené zboží a já se musím vléct do jiného vzdálenějšího obchodu, když je dočasně uzavřena nějaká stanice metra a není zavedena náhradní doprava... atd.

Přesto všechno si myslím, že jsem i celkem normální člověk. ;-) Budu si muset nagooglit, jak to naše paní primátorka myslela.

R^:-):-)

7 0
možnosti

Jen, aby to - zpovykaná - nejvíc nesedělo na primátorku! :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik