Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kvuli diskuterum, kteri radi posilaji lidi s jinym nazorem na psychiatrii, chybi blogeri, kteri maji jiny nazor nez vetsinovy a je to skoda.

1 0
možnosti
JT

Dobrý komentář, děkuji za něj:-). Zbývá jen definovat, co je většinový názor, či spíše koho reprezentuje? Většinu adminů, většinu blogerů, čtenářů, médií, lidí? .... Co "většina", to jiný názor, třeba úplně opačný;-)

0 0
možnosti
Foto

Autocenzura je dobrá věc, Honzo. Na rozdíl od tebe se s ní tady někteří vůbec nepářou. Že mají tvoje blogy velký tematický rozsah, no proč ne - každý si v nich může najít to svoje. Myslím, že se nedopouštíš žádných přešlapů, no možná si někdy někde rýpneš, a jestli se někdo cítí potrefen, asi to bude tím, že neumí přijímat jiné názory než ty svoje. Ale o tom to přece je, trocha "zdravé polemiky" nezaškodí. Nemusí hned lítat ostrá slova.

R^:-)

2 0
možnosti
JT

Díky Pavli za milý komentář, někdy mi to rýpnutí prostě nedá, ale snažím se, aby to bylo aspoň trochu laskavé a někdy, aby z toho aspoň kouskem čišela ironie a nadsázka. A když si něco někdo vezme osobně, s tím už nic nenadělám:-)

1 0
možnosti
JS

;-) přesně tak jak píšeš - sondy vyslané jsou pozorovateli k užitku, Jeníčku R^

2 0
možnosti
JT

Většinou i k pousmání, a to je celkem užitečné;-D

1 0
možnosti
Foto

J31a69k44u44b 87R80o67t48h

13. 9. 2017 13:19

Děsí mne jedinci, kteří se veřejně a hrdě hlásí k buranství. :-/Rv

2 0
možnosti
JT

...se toho nebojim, no... mne zas děsí ti, co se berou hodně vážně. Ale to jistě není Váš případ;-)

4 0
možnosti
DB

kantorské povolání je velmi těžké........musí poučovat...jsou za to placeni.........jen je škoda, že si málokdo uvědomuje, kolik toho takový kantor skutečně musí vědět a kolik času a práce to stojí........a pak si někdo jen řekne.......

Tak ať každý tu svou radost najde! Dopřejme ji i těm, jejichž radostí je kritizovat za každou cenu či z mravních a intelektuálních výšin ostatní řádně poučit o té jediné (nezpochybnitelně) správné cestě.

Zdroj: http://jtichy.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623459

škoda, že práci kantora jeho kritik nevidí jako obohacení svých vědomostí.............ale jen se posmívá..protože přeci ten kritik má to svou pravdu............i když ani neví, proč ji má..........nebo nemá.......

Protože u nás přeci politice rozumí úplně každý, kdo má pod nosem ústa..........

1 0
možnosti
Foto

Nevzal jste si to poněkud osobně:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik