Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Děkuji všem za milé za příspěvky, šel jsem letos z lesa do lesa s malými zastávkami v civilizaci, ale už mne čeká jen práce a tzn., že zas budu u počítače trávit většinu času, neb je mým pracovním nástrojem. Ale bylo to bez něj velmi příjemné, náš blok je hotový a začínají na posledním:-)

0 0
možnosti
Foto

Jene, a tak to má bejt, to sepětí s přírodou.R^

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, ráda Tě zde po delším čase vidímR^:-)

P.S.: pěkně to bude vypadat až to bude. A rorýs? Ten toho zase tolik nepodělá:-)

1 0
možnosti
PL

R^ Nevím, jak rorýsi, ale špačkové a kosáci mi letos skoro kompletně zlikvidovali úrodu rybízu na zahradě. Nějak je po letošním létu nemusím.

1 0
možnosti
JT

J92i90r61i 17T51i36c93h50y

7. 8. 2017 2:35

,,,"furt"... Snad STALE, PORAD. Na druhou stranu je tech germanismu velmi malo, zatimco cestina je nyni zamorena anglickymi zpotvoreninami.

1 0
možnosti
Foto

R^nejsme na planetě sami a přesto zabíráme stále více protoru ostatním tvorům-i:-)když chápu že podělaná fasáda je k naštvání

1 0
možnosti
Foto

My měli v Praze nad vstupními dveřmi pod balkónem celá léta vlaštovky. Tady na venkově je to daleko pestřejší směs, od obyčejných brabčáků, přes sýkorky a další až po hrdličky. A pak se tu občas objeví takový štíhlý šedý ptáček, o kterém nevíme, co je zač:-)

1 0
možnosti
Foto

Nám zase bydlí ve fasádě sýkorky babky (nejspíš) a to že se... kolem, by mi až tak nevadilo. Vždyť je to příroda!

Krásná "panelstory", ty rorýse Ti závidím!:-):-):-)

2 0
možnosti
JT

Příroda si zkrátka vypomůže některým lidem pro potěchu, jiné to třeba tak netěší. Pomalu se nám ty rekonstrukce spějí k cíli, dvě třetiny jsou hotové u obou akcí a to nás těší, doufám, že i ty rorýse:-)

0 0
možnosti
VF

Kdysi dááávno byl silný liják a vítr, že i rorýsi padali s nebe. Plácali se v kaluži a čekali záchranu od člověka, protože dlouhé letky jim neumožní vzlétnout. Stačilo je vzít na ruku a už letěli. Asi to byli nějací mlaďoši nezkušení a nezocelení.

2 0
možnosti
JT

hlavně, že se dobrý člověk našel, díky za čtení

1 0
možnosti
JS

Také je tu máme, jen nevím kde mají hnízda :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik