Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otřepané "Když se chce..." Držím vám palce, ať to vyjde. R^:-)

1 0
možnosti

Nadšení by bylo a jsou i ochotníci do práce, tak snad jo, děkuji:-)

0 0
možnosti

Některá setkání po letech bývají krásná. Když to všem "souzní".

A na Karlštejně, tak k tomu není ani co dodat...)))

2 0
možnosti

Tenkrát to byla větší romantika, turistů taky dost, ale ne tak velká "komerce" jako dnes. Ale jde hlavně o to setkání po letech a "souznění", děkuji za čtení

1 0
možnosti

Zajímavá minulost a patrně ještě zajímavější budoucnost. Uvidíme, jak budeš vyprávět.

1 0
možnosti

Díky, jen teď v přítomnosti mě čeká řada úkolů, aby to vše klaplo.

0 0
možnosti

Ty retro návraty do mládežnických dob jsou skvělé. Již tenkráte nenesly žádný ideologický kontext, klasika, sejdou se mladí - zkoumají se ..., čemusi pomohou a dokonce část nákladu nese rozpočet. Funkcionáři byli rovněž veselí - jak mládež dobře vedou ! My zase čistili a vysazovali Jeseníky ! Večer veselý - následný pobyt na stráních - v duchu práva útrpného ! Již pouhý ohyb těla činil žaludku problémy - pak i ta opřipomínka - sázejte ty smrčky kořeny dolů - byla zcela namístě ! :-)

1 0
možnosti

Asi 2x jsem vyrazil s trošku jinou partou do Jeseníků, taky sázet stromky, týden jsme makali v lese, pak si naložili krosny na záda chodili po horách:-)

1 0
možnosti
Foto

Na prázdniny s Brontosaurem vzpomínám moc ráda, potkala jsem tam spoustu fajn lidí. Bohužel už s nimi nejsem v kontaktu, přece jen uběhlo dost let...

Držím ti palce, ať se akce vydaří, když už jste tak dlouho zůstali ve spojení - to je paráda.R^:-):-)

1 0
možnosti

Kontakty jsme udrželi jen s pár lidma, co se občas potkáváme a právě zajímavé je to obnovení kontaktu po více jak 20 letech, přeci jen pár let jsme o sobě věděli. Pak jsme se začali přirozeně "dělit" na ty, co už mají děti, co je ještě nemají, až nakonec ty děti a radost a starost o ně ovládly náš čas. A ted už ten čas zase máme;-)

0 0
možnosti

R^Vkdyž jsou lidi napojení, funguje všechno tak nějak "samo" :-)

Přeju Vaší bandě pěkné souznění na Karlově Týně:-)

2 0
možnosti

Děkuju, ještě s tím bude dost práce, ale tyhle "zážitky" nabíjí. Pak poreferuji, jak to dopadlo:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik