Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Přesně tak. Sice si v televizi vybírám pouze to, co chci vidět, ale když nic rozumného nedávají, tak mi to nevadí. Je však pravda, že by mohli snížit na léto koncesionářský poplatek!

1 0
možnosti
JT

S tím poplatkem je to dobrý nápad, recyklované zboží by mělo být levnější:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, na "český Dallas", jak se u nás nazývají nekonečné seriály, natrefíš zase na jiných stanicích.;-) Máš pravdu, že doba dovolených se odrazí i na televizních pořadech. Mnohým z nás je to jedno, neboť dovolená je o něčem jiném, než o televizi, jen trochu lituji ty, kteří nemají z jakýchkoliv důvodů moc na výběr a televize se tak stane jejich jediným společníkem.:-/

1 0
možnosti
JT

To nejsou moc hezké vyhlídky, ale ještě jsou tu třeba (kromě lidí) mazlíčci nebo rádio. A dá se přeladit a (dle mého mimo hlavní vysílací čas) i občas něco najít, každý dle svého vkusu.

1 0
možnosti
DV

D60a21v80i10d 55V88l37k

13. 7. 2017 16:01

Honzo mluvíš R^mi ze srdce

1 0
možnosti
JT

Tak hezkou dovolenou Davide, zeV

0 0
možnosti
JS

R^Nemám možnost úplně posoudit - TV je u nás chcíplá kytka, kterou jsme vyhodili na hnojiště, Jeníčku ;-D

3 0
možnosti
JT

Taky bych chtěl mít tu možnost, leč jsme k tomu ještě nedospěli;-)

1 0
možnosti
Foto

Mediální drogoví dealeři přes léto spí;-)R^

Asi hlavně ti profi. Ovšem nemyslím, že spí. To jen navenek. Naopak, ve svých varnách jistě ,,makají fest", objednávek na dodávky ,,matroše" jistě stále mají haffo, a řídí se jistě i zákonem nabídky a poptávky. Vždytˇ je to živí;-)

3 0
možnosti
JT

R^ti co vaří v PR nikdy nespí;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Občas si nám před vypnutou televizi vleze některá z koček a začne si s něčím hrát, mýt se nebo podobně. Jediný program ke koukání:-)

3 0
možnosti
JT

Ideální TV program si představuji asi takto: sedím v houpacím křesle, popíjím vínko, mám puštěnou skvělou muziku a dívám se na barevné akvárium, kde se prohánějí rybičky. Chybí mi jen to houpací křeslo a akvárko není v ideálním zorném poli.

1 0
možnosti
Foto

To že v "bedně nic není" je úžasné, konečně člověk může sáhnout po dobré knížce, projet se na kole, jít na procházku... Až zas na podzim bude "bohatá sklizeň" nových pořadů, nebudu mít čas se na to koukat. Ale co, jsou i jiné drogy...;-)

Přeji ti krásný den, Honzo. R^:-):-)

3 0
možnosti
JT

Přeji též mnoho krásných chvil s milými a radostnými "drogami";-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik