Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

No jo, Pražáci, to jsou ti lupové co mohou za všechny zlořády na celém světě a jako takový si zaslouží nejen slovní odsouzení, ale je nutné je potírat všemi myslitelnými prostředky!

Mimochodem i řada ryzích Pražáků, křtěných Vltavou, je léta obeznámena s termínem šalina, co to znamená a v jakém XXXXměstě se používá ( to XXXX nechávám na libovůli vážených čtenářů zda si tam dosadí velko-, malo-, nebo zcela nic). Takže je termín šalinkarta je nevyvede z míry, na rozdíl od jiného výplodu naplavenin, kdy netušili, zda jim bude poskytnuto projímadlo či budou podrobeni dohledu a buzeracím vojenských hlídek.Takže pro poučení těch mimopražských tramvajenka je obdoba šalinkarty, používaná po generace obyvateli hlavního města Československa nyní pouze Česka, dokud si jistá naplavenina zcela nelogicky bezohledně prosadíla svou a spousta Pražáku dostala běhavku.

PS: Doufám, že oceníte, že jsem vás nazatěžoval pojmem síťovka, který byl v Praze používán nejen pro šikovnou, skadnou, velmi únosnou a takřka nezničitelnou nákupní tašku.

3 0
možnosti
JS

...blbou zkušenost lze nabýt všude možně... je to o lidech...

Hlavní je to přežít a už nic neztrácet/nenechat se oškubat od zloděje či úředního šimla...

Pěkný den Ti vinšuju, Jeníčku :-)

3 0
možnosti
JT

Jistěže je to především o lidech, jen koukám, co jsem svou "provokací" způsobil. Jsou lidé, co se snaží najít řešení, jak to udělat a jiní lidé, kteří budou vysvětlovat proč to nejde. A anonymita (velikost) Prahy láká lidi různé

1 0
možnosti
Foto

dost zaujatý pohled-neochota policistů se netýká jen Prahy a může se vám to přihodit kdekoliv, nehledě na to, že v Praze je víc náplavy než skutečných Pražáků-ty se stěhují z města ven:-/

1 0
možnosti
JT

Přiznávám, naštvaně zaujatý a hodilo se mi to. Jen tu neuctivou provokaci vzalo hodně lidí vážně.

0 0
možnosti
JT

Asi jsem Tě Honzo nepotěšil, ale děkuji za čtení. A hlavně, naštvalo mě to a předsudek vybublal na povrch. Navíc jsem si nemyslel, že právě "pražští" blogeři, kterých je asi přirozeně nejvíce, to vezmou tak vážně ;-).

1 0
možnosti
IK

Jednání policistů nemá co dělat s tím, že váš syn je z Mladé Boleslavi. Policii nutno přiznat, že je v nechotě vůči obětem trestného činu zcela nestranná.

Jsem Pražák v třetí generaci a mé zkušenosti s pražskou policií jsou tyto:

1) krádež auta - jestli to nepotřebujete pro pojišťovnu, tak to nemá smysl sepisovat, stejně se nenajde

2) prodej auta přes bazar, bazar odmítá jak vyplatit peníze (tvrdí, že o auto není zájem), tak vrátit auto - to se nás netýká, dejte to k soudu

3) pokus o vydírání s výhružkami - to není trestné, nahlašte to jako přestupek na místní úřad

Ve všech třech případech jsem si vynutila sepsání protokolu (ale dalo to práci!), ad 1) auto se nenašlo, případ odložen, ad 2) jakmile bazar obdržel výzvu od P ČR k podání vysvětlení, promptně peníze vyplatil, ad 3) pozvání k doplnění udání na kriminálku, byla jsem ujištěna, že jsem udělala správně, protože zatím je to přestuek, ale kdyby si to zopakoval, tak se jedná trestný čin a je dobré mít doloženo, kdy a kolikrát jsem byla vyděračem kontaktována (dotyčný byl předvlán na místní úřad a přestože vyměřenou pokutu za přestupek nezaplatil, vyšlo ho to draho, protože jako kriminálník "jel" ve více věcech a nevěděl o co jde tentokrát, takže si sebu vzal právníka, který mu nebyl na nic a stál ho jistě víc než pokuta).

Tím chci říci, že při jednání s policií musí být člověk neoblomný a trvat na sepsání řádnéh protokolu, i když riskuje, že ho to bude stát dost času.

3 0
možnosti
LV

Jako pražák jsem měl naprosto stejnou zkušenost s policií v Teplicích. Měl bych jim snad nadávat do vesnických buranů?

Jak už níže píše pan Konáš - je velmi pravděpodobné, že ten "pražský" policista vůbec nebyl z Prahy. Rodilých pražáků je v Praze stále méně. Praha se mění v turistický skanzen, který přestává být k životu. Hrnou se tam náplavy s touhou zbohatnout, a podle toho to v Praze vypadá.

Pražáci, včetně mě, Prahu buď už dávno opustili, nebo opouštějí.

7 0
možnosti
Foto

Jsem Pražanda...?Nejsou tohle náhodou předsudky?:-)

0 0
možnosti
JT

Z pražského úhlu pohledu jistě. Z úhlu pohledu rodiče jsem byl samozřejmě naštvaný, proč to někde nejde a jinde jo;-)

0 0
možnosti
Foto

Jen jestli ten policista nebyl z Mladé Boleslavi - v Praze nic neobvyklého.

6 0
možnosti
Foto

K29a88r94e11l 36M83á33d71l59e

26. 6. 2017 10:22

Policajti prostě obecně nestíhaj a to, že něco nahlásí "kluk z maloměsta" s tím nemá nic společného. Kdybych já nahlásil ukradení dokladů, taky by nevyjížděla pátračka jen kvůli tomu, že jsem Pražák. Ostatně - po všech těch náborových akcích předpokládám, že u pražské policie bude značné procento mimopražských rodáků.

A o "Pražské kavárně", o nadřazenosti apod.... by to bylo na delší debatu, ale taky bych odhadoval, že v tom jedou hlavně náplavy, které v Praze zůstaly po ukončení nějakého humanitního studia.

10 0
možnosti
JT

Praha je zahlcena více než ostatní lokality a tak tu policisté i více nestíhají. Zajímavý článek o jiných úhlech pohledu Prahy a Severočeského města popsal kolega Skramník http://skramlik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=610931

0 0
možnosti
  • Počet článků 1077
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 556x
Mám rád život a přirozenost. Víc je pro mě být, než mít. 

Tento blog jsem se rozhodl ukončit. Nezáleží na mě, jak dlouho tu ještě bude. Najdete mě:

https://www.tichy-blog.cz/

web: https://www.tichaci.cz/

email: tichy.jan.bnj@centrum.cz

Děkuji za přízeň, kterou jste mi zde věnovali.

Seznam rubrik